سوال پسر خسرو شکیبایی از رامبد جوان: چرا ارتباط با پدرم را قطع کردی؟!
پوریا شکیبایی شب گذشته مهمان برنامه خندوانه بود به گفتگو با رامبد جوان درباره پدرش پرداخت.

پوریا شکیبایی در خندوانه

شب گذشته پوریا شکیبایی مهمان ویژه خندوانه بود.
برنامه دیشب خندوانه به مناسبت روز جهانی چپ دست ها بود و پسر مرحوم خسرو شکیبایی مهمان این برنامه بود.

رامبد جوان که خودش نیز در چند پروژه با خسرو شکیبایی همبازی بود به همراه پسرش خاطرات مختلفی از این بازیگر محبوب که حتی سالها پس از درگذشتش همچنان محبوب است, بیان کردند.

در خاطره ای جالب رامبد جوان بیان کرد که سر پروژه ای با خسرو شکیبایی هم اتاقی بودیم عادت داشتیم هرشب تا ساعت 3 - 4 صبح بیدار باشیم و از آنجایی که باید صبح ساعت 7 سر صحنه حاضر می شدیم گروه سازنده از من خواستند که  شبها به خسرو قرص خواب بدهم!
جوان ادامه داد: جریان را به خسرو گفتم و هرشب یک قرص به او میدادم تا ساعت 11 شب بخوابد. این جریان ادامه داشت تا اینکه پس از پایان پروژه به خسرو گفتم من بهت ویتامین میدادم نه قرص خواب! و همین موضوع باعث خنده خسرو شد.

پوریا شکیبایی پس از صحبت های رامبد جوان از وی پرسید چرا پس از اینکه چندین سال با پدرش همکاری کرده بود نا گهان ارتباطش با خسرو شکیبایی را قطع کرد و جوان گفت: پس از ابتلاء خسرو به بیماری توان دیدن شرایط جسمانی اش را نداشتم! من حتی به ملاقات خسرو در بیمارستنان نرفتم؛ حتی در مراسم تشییع جنازه اش هم حضور نداشتم چون میدانستم دیدن خسرو در آن شرایط باعث می شود که تا مدت ها حالم خراب باشد.

پوریا شکیبایی نیز در واکنش به این صحبت ها گفت: بیماری پدر کشنده بود و پدر 2 سال قبل از مرگش می دانست که چنین اتفاقی برایش رخ می دهد چرا که من دست نوشته هایی از پدرم دارم که در آنها به این موضوع اشاره کرده بود!

پوریا شکیبایی در ادامه به جزئیاتی از زندگی شخصی اشت پرداخت. او گفت که حدود 9 سال است که ازدواج کرده است. همچنین گفت پس از درگذشت پدرش به استرالیا مهاجرت کرده و 8 سال انجا به زندگی و تحصیل پرداخته است اما متوجه شده است که باید به ایران برگردد و اینجا به آرامش می رسد.
در پایان صحبت هایش پوریا شکیبایی گفت که مشغول تمرین تئاتر است و احساس خوبی با آن پیدا کرده است.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ