دستمزد 30 میلیون تومانی مهران مدیری برای هر برنامه دورهمی!!
شایعات مختلفی درباره دستمزد مهران مدیری منتشر شده و ادعا شده است که مدیری برای اجرای هر قسمت برنامه دورهمی 30 میلیون تومان می گیرد!

دستمزد مهران مدیری برای دورهمی

سایت تابناک در مطلبی ادعا کرد دستمزد مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از «دورهمی» 30 میلیون تومان است؛ مبلغی که چند برابر مشهورترین مجری‌های برنامه‌های قدیمی تلویزیون است. اما چند ساعت بیشتر نگذشت که هاشم رضایت یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی این ادعا را تکذیب کرد و دستمزد این بازیگر-کارگردان را کمتر از این حرف‌ها دانست.

سایت تابناک، به تازگی در مطلبی ادعا کرده است میزان دستمزد مهران مدیری کارگردان و مجری «دورهمی» برای هر قسمت به 30 میلیون تومان و تقریبا پنج برابر دستمزد مجری باسابقه تلویزیون یعنی عادل فردوسی‌پور می‌رسد. این سایت همچنین از تلاش بی‌نتیجه برای دسترسی به تهیه‌کننده این برنامه برای بررسی هزینه‌های «دورهمی» خبر داد. این در حالی است که ساعاتی بعد هاشم رضایت یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه ترکیبی، در گفت‌وگو با صبا این مطلب را تکذیب کرد و گفت: «مبلغ 30 میلیونی که این روز ها نقل به نقل چرخیده است کذب محض است و هیچ کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمی‌کنند.»

این تهیه‌کننده اگرچه مبلغ دقیق دستمزد مدیری را عنوان نکرده اما در این‌باره این‌طور توضیح داده است:‌ «هیچ‌وقت مهران مدیری 30 میلیون تومان دریافت نمی‌کند و دستمزد او کمتر از این حرف‌ها است.»
درباره میزان درآمد برنامه «دورهمی» و همچنین دریافت هزینه از مهمانان این برنامه نیز پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که مدیری بارها روی آنتن زنده دریافت هزینه از مهمانان را تکذیب کرده بود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir