99 ضربه شلاق برای بازیگر معروف بخاطر سوءاستفاده از یک دختر!!
بازیگر معروف به جرم سوء استفاده از یک دختر محکوم به 99 ضربه شلاق شد!

شلاق برای بازیگر معروف

بازیگر مشهور که با شکایت دختری جوان راهی دادگاه شده بود، هر چند از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شد اما دادگاه اورا به‌خاطر ارتکاب عمل منافی عفت به تحمل شلاق و ممنوع‌الکاری محکوم کرد.
رسیدگی به این پرونده از چندی قبل در دستور كار قضات دادگاه كیفری قرار گرفت. دختر جوانی به دادگاه كیفری یك استان تهران رفت و مدعی شد از سوی یكی از بازیگران معروف مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. او گفت: مدتی قبل از طریق یكی از دوستانم با بازیگر معروفی آشنا شدم و دوستم گفت كه او از من خوشش آمده و قصد ازدواج دارد.

من هم گفتم اگر واقعا این نیت را دارد باید به خواستگاری‌ام بیاید. به این ترتیب یك روز او همراه با مادرش به خانه‌مان آمد و در حضور پدر و مادرم از من خواستگاری كرد. از آن روز به بعد چند مرتبه با یكدیگر بیرون رفتیم تا اینكه او یك شب از من برای شركت در مهمانی‌ای كه در خانه‌اش گرفته بود دعوت كرد.
آن شب حدود ساعت11 مهمانی تمام شد و به‌جز من و خواستگارم هیچ‌كس در خانه نبود. او یك لیوان شربت به من داد اما همین كه شربت را نوشیدم دچار سرگیجه و دوبینی شدم. او در شرایطی كه نمی‌توانستم از خودم دفاع كنم من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاكی ادامه داد: پس از آن دیگر جوابم را نمی‌داد و گفت قصدی برای ازدواج ندارد. این در حالی بود كه او باعث آبروریزی شده بود. به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم از او شكایت كنم. دختر جوان برای اثبات اظهاراتش مداركی نیز به دادگاه ارائه كرد. از این‌رو به دستور قاضی پرونده این بازیگر سرشناس به دادگاه احضار شد.
هر چند این چهره مشهور در حضور قاضی به‌طور كلی ماجرای آزار و اذیت دختر جوان را انكار كرد اما شواهد و مداركی كه علیه وی وجود داشت باعث شد قاضی برای وی قرار وثیقه سنگینی صادر كند. در شرایطی كه بازیگر مشهور قادر به تأمین این وثیقه نبود چاره‌ای نداشت تا این بار نه به‌عنوان بازیگر بلكه به‌عنوان یك متهم راهی زندان شود.

دومین دردسر

زندانی شدن بازیگر جوان چند روز بیشتر طول نكشید چرا كه او سرانجام توانست وثیقه سنگینی را كه برایش درنظر گرفته بودند تأمین كند و آزاد شود. اما نمی‌دانست در بیرون از زندان چه دردسر بزرگی در انتظارش است. در شرایطی كه چند روز از آزادی موقت آقای بازیگر می‌گذشت وی سوار بر خودرواش در یكی از خیابان‌ها حادثه بزرگی به‌وجود آورد.

او هنگام رانندگی در جریان تصادف با خودروی دیگری كه راننده‌اش زن جوانی بود باعث مرگ وی ‌شد تا دردسرهای زندگی‌اش دوچندان شود. در چنین شرایطی این بار وی به اتهام بی‌احتیاطی در رانندگی منجر به فوت بازداشت شد و تا زمانی كه نتوانسته بود وثیقه 130میلیون تومانی دومین پرونده‌اش را فراهم كند، در زندان ماند.

حكم دادگاه

آقای بازیگر در انتظار سرنوشت دومین پرونده‌اش بود كه موعد محاكمه به‌خاطر آزار و اذیت دختر جوان رسید. قضات دادگاه هر چند بعد از بررسی محتویات پرونده این بازیگر را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه كردند اما او را در مورد ارتكاب عمل منافی عفت مجرم تشخیص دادند و به 99ضربه شلاق و منع از اشتغال به فعالیت‌های فرهنگی به‌مدت 2سال محكوم كردند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : hamshahrionline.ir