از عمو های فیتیله ای چه خبر ؟
عمو های فیتیله ای بزودی به همان شکل سابق به یکی از شبکه های یک یا دو سیما باز خواهند گشت و برنامه خود را اجرا می کنند.

بازگشت عمو های فیتیله ای

برنامه «عمو فیتیله‌ای‌ها»؛ گروه متشکل ازمحمد مسلمی،حمید گلیوعلی فروتن است. محمد مسلمی چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود این برنامه قرار است دوباره به آنتن سیما برگردد و از شبکه یک سیما پخش شود ولی علیرضا آقایی تهیه‌کننده «عمو فیتیله‌ای‌ها» این خبر را اصلاح کرد.

او گفت: خبر منتشر شده از برنامه «عمو فیتیله‌ای‌ها» ترکیبی از مصاحبه‌های مختلف و مبتنی بر این بود که قرار است ما به تلویزیون برگردیم. خبر صرفا همین بوده که ما به شبکه یک و دو سیما طرح داده‌ایم و طرح‌ها هم مورد تایید است. در حال حاضر نیز شرایط کار را بررسی می‌کنیم ولی این‌که برنامه، از کدام شبکه پخش شود هنوز مشخص نیست.

آقایی ادامه داد: ما برای شبکه یک و دو سیما، دو برنامه مستقل داریم اما قاعدتا یکی از این دو اتفاق می‌افتد و قرار نیست هر دو باهم پخش شود. در رابطه با این خبری هم که منتشر شده باید بگویم همکاران ما مقصر نبوده‌اند. ماجرا از این قرار است که یک جلسه داشتیم تا موافقت‌های اولیه‌ای را بابت طرح خود بگیریم که همان لحظه بر حسب اتفاق خبرنگاری با افراد گروه مصاحبه کرده و آنها هم براساس جوی که در جلسه حاکم بوده، ممکن است مطالبی انعکاسی را داده باشند که ممکن است عملی نشود و فعلا نیز اتفاقی نیفتاده است. البته برخی رسانه‌ها هم کمی اغراق می‌کنند و نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینیم.

وی با اشاره به محتوای برنامه‌های پیشنهادی به سازمان صداوسیما توضیح داد: این برنامه‌هایی که برای شبکه یک و دو سیما پیشنهاد شده، هر دو برنامه کودک هستند و به همان شیوه‌ای که تاکنون توانسته‌ایم با کودکانمان ارتباط بگیریم، خواهد بود؛ یعنی ما در برنامه‌هایمان با کودکان و با خانواده‌ها حرف می‌زنیم و به همین شکل برنامه، متکی به نمایش است. نام کار فعلا مشخص نیست زیرا این یک طرح کلی است و باید اول به این نتیجه برسیم که کار قرار است از کدام شبکه پخش شود پس از قطعی شدن این موضوع، به مرحله عمل می‌رسیم.

علیرضا آقایی در پایان گفت: سعی می‌کنیم شرایط حضور دوباره روی آنتن سیما را آماده کنیم و پخش در شبکه یک یا دو سیما مشخص نیست ولی به‌محض این‌که شرایط مهیا شود جزییاتش را حتما اعلام می‌کنیم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه صبا