اعتراض مردم جواب داد! قیمت بلیت فیلم فروشنده اصلاح شد!
قیمت بلیت فیلم فروشنده به حالت عادی برگشت و دیگر خبری از بلیت 15 هزار تومانی نخواهد بود.

قیمت بلیت فیلم فروشنده

بعد از آغاز پیش فروش بلیتهای “فروشنده” با افزایش قیمت و رسیدن سقف قیمت به ۱۵ هزار تومان، خیلی زود انتقادات رسانه ها و از آن سو اعتراض مخاطبان به این امر شکل گرفت؛ این اعتراضات هم با این واکنش سخنگوی شورای نمایش مواجه شد که این اقدام با هماهنگی صاحبان فیلم انجام شده است و البته سازندگان فیلم نیز این مسأله را رد کردند.

دامنه انتقادات اما باعث شد که  پخش‌کننده فیلم «فروشنده» دو روز بعد از آغاز پیش فروش اعلام کند بلیت‌های این فیلم از شنبه ۱۳ شهریور ماه به قیمت سابق پیش فروش می‌شود.
 طبق اعلام دفتر «فیلمیران» با توجه به مخالفت تهیه‌کننده فیلم «فروشنده» با افزایش قیمت بلیت‌های سینمایی این فیلم، قیمت بلیت‌های این فیلم بنا به تصویب شورای صنفی نمایش به قیمت سابق همان سینماهای ممتاز ۸۰۰۰ تومان و سینماهای مدرن ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رشد.

 با توجه به اینکه طی چند روز اخیر برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه با قیمت قبلی برای فیلم اصغر فرهادی پیش فروش بلیت انجام شده‌ است،تغییر قیمت بلیت به روال سابق از شنبه ۱۳ شهریور ماه انجام می‌شود.

فیلم «فروشنده» با بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از روز چهارشنبه  ۱۰ شهریور ماه با ۱۳ سالن در تهران و ۱۲ سالن در شهرستان‌ها نمایش خود را آغاز می‌کند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir