واکنش رامبد جوان به خبر ترک سیگار و متلک به مهران مدیری: مهران عزیزمه!
درحالیکه اخباری مربوط به تیکه انداختن رامبد جوان درباره سیگار کشیدن مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده بود, این بازیگر کشورمان نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

رامبد جوان و پاسخ به شایعه اختلاف با مهران مدیری

رامبد جوان با انتشار عکسی از مهران مدیری و متنی درباره اظهارات اخیرش پیرامون ترک سیگار در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

 

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کنایه و متلک رامبد جوان به مهران مدیری بخاطر سیگار!!

 

 

رامبد جوان نوشت:

سلام رفقا.
عزيزان چندين وقته كه براتون چيزى ننوشتم.

١-خدايا مارو غنى تر و عميق تر و مدبرتر كن. تعدادى از شما عزيزان دلتون جنگ مى خواد تماشا كنين. دلتون مى خواد آدماى محبوبتون مثل گلادياتورها بيفتن به جون هم و شما فرياد بزنين: آره بكشش!!!
بايد اين توضيح رو يه بار براى هميشه بدم كه من به اين دنيا نيومدم كه با چيزاى خوب بجنگم به دنيا نيومدم كه مهربونى و خنده رو خراب كنم.
يه دور من و عادل رو در برابر هم قرار دادن و اين رقابت شوخ طبعانه با حمايتهاى زشت داشت تبديل مى شد به يك جنگ. در صورتى كه من و عادل رفيقاى قديمى هستيم و هردومون از موفقيت هم لذت مى بريم.

حالا هم مهران عزيزم كه براى من و هممون بسيار محترم و عزيزه. اگر كمى گفتگوها و مصاحبه هاى من. از ١٥ سال پيش تا الان بررسى كنين مى بينين كه هميشه ازش به عنوان"نابغه ى تلويزيون" ياد كردم.
ترك سيگارم برام خيلى مهمه و دلم مى خواست به همه اعلام كنم. اما تا ديروز هيچ چيز راجع به سيگار كشيدن مهران عزيزم نمى دونستم. بديهيه كه ساده لوحانه ترین فكر اينه كه من بخوام به كسى تيكه بندازم يا حسودى كنم. اونم به مهران عزيز دل هممون.

سعى نكنين آدمايى كه دارن براتون كارى مى كنن رو در برابر هم قرار بدين. بى نتيجه است.

٢- دوستتون دارم حتى اگه بعضى وقتها مثل بچه هاى دوساله فكر كنين.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : seratnews.ir