مهمانان خاص و ویژه خندوانه در شب گذشته!! + عکس
کودکان بازیگر در دهه 70 شب گذشته مهمان خندوانه بودند و برنامه متفاوتی را برای بینندگان رقم زدند.

کودکان دهه هفتاد در خندوانه

شب گذشته خندوانه برنامه ای متفاوت را تدارک دیده بود.

در برنامه شب گذشته به مناسبت روز سینما رامبد جوان از کودکان بازیگر در دهه 70 دعوت کرده بود که تمام مردم با انها خاطره داشته و حالا پس از گذشت 20 سال همگی بزرگ شده و زندگی متفاوتی را تجربه می کردند.

در اولین قسمت رامبد جوان از 7 بازیگر دعوت کرد که اسامی آنها عبارت بود از مهران ضیغمی، امین زمانی، کاوه آهنگر، شهنام شهابی، مهسا ملا پور، امیر محمدزاده و میر فرخ هاشمیان.
رامبد جوان به صحبت با تمام این عزیزان پرداخت و هرکدام درباره زندگی فعلی شان صحبت کردند.

مهران ضیغمی، کاوه آهنگر  و شهنام شهابی سه جوانی بودند که همچنان به عنوان بازیگر فعالیت می کردند.

سپس رامبد جوان از گروه موسیقی سون دعوت کرد و این گروه پس از اجرای 2 آهنگ بصورت زنده, قول دادند که هرچند وقت به برنامه خندوانه بیایند و برای مردم ترانه اجرا کنند.

پس از یک رفت و برگشت جوان از اشکان اشتیاق، علیرضا رییسی، حمید رضا مرادی، آیدا تبیانان، مهدی باقر بیگی به همراه پسرش، منا غمخوار، عدنان عفراویان، علی صادقی و بابک بادکوبه دعوت کرد.


بازیگران در خندوانه

بازیگران در خندوانه

 

تمام این بازیگران درباره شرایط و زندگی فعلی شان صحبت کردند و از اینکه خیلی زود فراموش شده اند ابراز ناراحتی کردند و تقریبا تمام آنها دوست داشتند بار دیگر بازیگری را تجربه کنند.

در انتها رامبد جوان گفت تلاش می کند که با تهیه یک فیلمنامه جذاب در سال آینده از تمام این بازیگران برای حضور در آن فیلم دعوت کند.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ