ماجرای شلیک احسان خواجه امیری با تفنگ به یک نفر در خیابان!
احسان خواجه امیری شب گذشته مهمان خندوانه بود و به بیان خاطرات جالبی از کودکی اش پرداخت.

احسان خواجه امیری در خندوانه

احسان خواجه امیری شب گذشته همان خندوانه بود و به گفتگو با رامبد جوان پرداخت.

احسان خواجه امیری درباره شرایط این روزهایش گفت که آلبوم جدیدش به تازگی منتشر شده و این روزها فرصت بیشتری برای استراحت دارد.
این خواننده درباره علاقه اش به موسیقی گفت که از کودکی بخاطر پدرش اساتید بزرگ موسیقی در منزل شان رفت و آمد داشته و همین موضوع باعث آشنایی وی با موسیقی و ساز های مختلف شده است.

احسان خواجه امیری در ادامه گفت که در کودکی بسیار شیطان بوده و حتی یک بار با تفنگ بادی به شخصی در خیابان شلیک کرده است!
احسان خواجه امیری ادامه داد که بخاطر شیطنت بیش از حد سال اول دبستان را دوبار خوانده است چرا که اولین بار که به مدرسه رفته پس از 40روز مسئولین مدرسه از مادر وی خواستند او را سال بعد به مدرسه بیاورد!

احسان خواجه امیری در بخشی از برنامه گفت که تخصص خوبی در شناخت هندوانه خوب و رسیده دارد و همین حرف باعث شد که رامبد جوان از شاه حسینی بخواهد تعدادی هندوانه بیاورد تا احسان بهترین آنها را انتخاب کند البته از شانس بد احسان خواجه امیری تمام هندوانه های طعم و رنگ خوبی داشت که با خنده حاضرین در سالن همراه شد!

در ادامه برنامه جناب خان به برنامه آمده و به صحبت با احسان خواجه امیری پرداخت. در برنامه دیشب رامبد جوان از احسان خواجه امیری خواست ترانه ای ساخته و بصورت مشترک با جناب خان بخوانند که با وجود اصرار زیاد رامبد جوان, خواجه امیری گفت باید در این مورد فکر کند.

در برنامه شب گذشته خندوانه احسان خواجه امیری دو قطعه نیز بصورت زنده اجرا کرد.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ