آمار فروش فیلم ها: فروشنده و لانتوری 6میلیاردی می شوند!
جدیدترین آمار فروش فیلم های درحال اکران اعلام شد و فیلم های فروشنده و لانتوری بزودی 6 میلیاردی خواهند شد.

آمار فروش فیلم های درحال اکران

فیلم «فروشنده» پس از حدود دو هفته از اکران در سینماها به آمار فروش 5 میلیارد و 500 میلیون تومان دست یافت.
علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران گفت:‌ جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در حال حاضر در 41 سینمای کشور نمایش داده می‌شود که پس از 15 روز نمایش به رقم فروش پنج میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.

او اضافه کرد که این فیلم در 10 سینمای شهرستان هم نمایش داده می‌شود.

به گفته وی فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان هم در هفتمین هفته نمایش خود به فروش 5 میلیارد و 800 میلیون تومان در کشور رسیده است. این فیلم 42 سالن سینمایی را در شهرهای مختلف و تهران در اختیار دارد.

سعید خانی مدیر پخش فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی نیز گفت: این فیلم با بازی لیلا حاتمی، امیر جدیدی، مانی حقیقی و بهنوش بختیاری پس از پنج هفته تا شب گذشته، 25 شهریور ماه یک میلیارد و 240 میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

او با اشاره به اینکه این فیلم در تهران 18 سالن را در اختیار دارد، گفت: فیلم «من» ‌با نمایش در 17 سالن شهرهای مختلف 480 میلیون تومان فروخته است.

همچنین حبیب اسماعیلی مدیرپخش شرکت رسانه فیلمسازان مولود آمار فروش فیلم «ناردون» را 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد.
او در این باره گفت: «ناردون» در آغاز هفته ششم اکران خود در 100 سالن سینمایی کشور اکران می‌شود و تاکنون بیش از 3 میلیارد تومان فروش داشته است.

حسن توکل‌نیا تهیه‌کننده فیلم «سایه‌های موازی» و مدیرپخش شرکت یکتافیلم هم بیان کرد: ساخته جدید اصغر نعیمی با بازی شهاب حسینی و ابوالفضل پورعرب در تهران 160 میلیون تومان فروش داشته است.
وی همچنین گفت: این فیلم که حدود 16 روز از اکران آن می‌گذرد در تعداد محدودی از سینماهای شهرستان‌ها نمایش داده می‌شود و قرار است به تعداد این سالن‌ها اضافه شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir