خبر خوب از مهران مدیری و طرفداران دورهمی
براساس صحبت های خشایار الوند, مهران مدیری پس از ساخت فیلم جدیدش, ساخت مجموعه دورهمی را ادامه خواهد داد.

مهران مدیری دورهمی را ادامه خواهد داد!

مهران مدیری در حالی با حضور در برنامه «هفت» از ساخت اولین فیلم سینمایی خود بعد از به اتمام رسیدن «دورهمی» خبر داده بود که خشایار الوند فیلمنامه نویس «ساعت 5 عصر»، زمان آغاز فیلمبرداری این فیلم را مهرماه اعلام می‌کند و می‌گوید مدیری بعد از ساخت این فیلم در ماه‌های محرم و صفر مجددا با برنامه «دورهمی» به قاب تلویزیون بازمی‌گردد.

اوایل مرداد ماه مهران مدیری کمدین سرشناس با حضور در برنامه «هفت» اعلام کرد که امسال با ساخت اولین فیلم سینمایی خود با برنامه و سریال سازی در تلویزیونی خداحافظی خواهد کرد. مدیری در همان برنامه تاکید کرد که ساخت فیلم‌های سینمایی برای او بسیار راحت تر از سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی است و به همین دلیل او دیگر تمایلی به ساخت برنامه‌های تلویزیون ندارد.

با توجه به اعلام این خبر، بسیاری از توجه ها به سمت اولین فیلم سینمایی مهران مدیری جلب شد و سوالات فراوانی در مورد فیلم «ساعت 5 عصر» به وجود آمد و مهران مدیری هم با حضور برگزاری نشست خبری، به بسیاری از پرسش‌ها پاسخ داد. البته نشست خبری «ساعت 5 عصر» بدون حاشیه هم به اتمام نرسید و مدیری با روشن کردن سیگار در نشست خبری، حساسیت‌ها را نسبت به اولین فیلم‌ خود بیشتر کرد.

با گذشت دو ماه از حضور مهران مدیری در برنامه هفت، خشایار الوند، امروز اعلام کرد که نگارش اولیه فیلمنامه «ساعت 5 عصر» به پایان رسیده است. اما در ادامه الوند به نکته جالبی در مورد زمان آغاز فیلمبرداری «ساعت 5 عصر» اشاره می‌کند و می‌گوید:« احتمالا باید 12 مهر و در ایام محرم و صفر فیلمبرداری این اثر آغاز شود و تا قبل از شروع برنامه «دورهمی» به پایان برسد.»

با توجه به گفته‌های الوند به نظر می‌رسد که مهران مدیری با پایان فیلمبرداری «ساعت 5 عصر» برنامه  «دورهمی» را بعد از ماه‌های محرم و صفر به روی آنتن شبکه نسیم خواهد برد و فعلا با برنامه‌های تلویزیونی خداحافظی نخواهد کرد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir