قاتل اهلی متفاوت ترین فیلم مسعود کیمیایی
دستیار کارگردان و برنامه‌ریز فیلم قاتل اهلی به بیان جزئیاتی از تازه ترین فیلم مسعود کیمیایی پرداخت.

موضوع فیلم قاتل اهلی

حسین فلاح دستیار کارگردان و برنامه‌ریز گفت: در فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی حضور داشتم که کارهای آن چند وقت پیش به پایان رسید.

«قاتل اهلی» درباره مفاسد اقتصادی است و به نظرم یکی از بهترین فیلم‌های مسعود کیمیایی می‌شود، زیرا بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، امیر جدیدی و پگاه آهنگرانی در آن به ایفای نقش پرداختند. البته مسعود کیمیایی هم انرژی و وقت زیادی برای این فیلم گذاشت. حمیدرضا آذرنگ هم یک نقش کوتاه در این فیلم بازی کرد که به نظرم حتی می‌تواند موفق به کسب جایزه هم شود. وی عنوان کرد: همیشه کار کردن با مسعود کیمیایی یکی از آرزوهای من بود و در «قاتل اهلی» تجارب زیادی در کنار او به دست آوردم و مطمئنم که اتفاقات خوبی برای این فیلم سینمایی رخ می‌دهد.

پرویز پرستویی در این فیلم حضور تاثیرگذاری دارد که باعث می‌شود مخاطب تا آخر فیلم به تماشای آن بنشیند. فلاح در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این روزها محصولات چینی بازارهای ایرانی را تسخیر کرده است «قاتل اهلی» نگاه ویژه ای به این موضوع دارد. البته پولشویی و توجه به تولیدات داخلی از موارد دیگری است که به آن پرداخته شده است.

 در قسمتی از فیلم می‌بینیم که یکی از شخصیت‌های اصلی در تلاش است تا برخی از کارخانه‌های تولید داخل را از ورشکستگی نجات دهد، اما به تنهایی قادر به این کار نیست. در قسمتی دیگر شرکتی را می‌بینیم که تیغ تیز فیلم ما روی آن است. به عبارتی می‌توانم بگویم «قاتل اهلی» یک فیلم اقتصادی- سیاسی است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه آرمان