اصغر فرهادی کسی است که به فاحشه ها احترام می گذارد!
روزنامه رسالت در مطلبی عجیب به انتقاد از انتخاب فیلم فروشنده به عنوان نماینده ایران در اسکار پرداخت و نوشت اصغر فرهادی به فاحشه ها احترام می گذارد!

انتقاد از انتخاب فروشنده به عنوان نماینده ایران در اسکار

فیلم فروشنده، نماینده رسمی جمهوری اسلامی ایران جهت شركت در مراسم اسكار فیلم‌های خارجی شد.

فروشنده فیلم اصغر فرهادی، كسی كه به فاحشه‌ها احترام می‌گذارد و از «درباره الی» به این سو تمامی آثارش با موضوع تجاوز و فحشا ساخته شده، نماینده رسمی سینمای ایران در مراسم اسكار می‌شود!
گویی كه در این 37 سال در تهران و ایران هیچ اتفاقی جز جولان روسپیان و دور دور اتومبیل‌های آنچنانی بچه‌ه ای لاابالی و بی‌قید و بند پولدار، نیفتاده است.

دست شما درد نكند جناب آقای ایوبی! واقعا مانده‌ایم كه این همه زحمات شما و همكاران‌تان را در معاونت سینمایی ارشاد چگونه جبران نماییم!

 فروشنده‌ها و لانتوری‌ها باید اكران شوند و راهی كن و اسكار گردند تا تصویری كه جهانیان از مردم ایران دریافت می كنند، مردمی مریض و روانی كه با انواع و اقسام معضلات جنسی روبه رو هستند؛ پرخاشگر، فحاش و بی‌فرهنگ!

آن هم در سرزمین حافظ و سعدی و مولانا. انگار نه انگار كه در تمام این سال ها جوانان دانشمند ایرانی در پژوهشگاه رویان و مراكز هسته‌ای با غیرت مثال زدنی خود كارهایی كرده‌اند كارستان. در فیلم لانتوری به سلامتی مریم عرق خورده می‌شود به سبك فیلم‌های مستهجن مثلا فارسی رژیم فاسد شاهنشاهی. پس غمت مباد!


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه رسالت