فیلم خوب بد جلف اکران می شود؟
اولین فیلم سینمایی پیمان قاسم خانی در مقام کارگردانی بانام "خوب بد جلف" همچنان در انتظار اکران می باشد و شاید تا عید 96 خبری از اکران این فیلم نشود!

زمان اکران فیلم خوب بد جلف

از ابتدای سال تا کنون تکلیف همه فیلم‌هایی که پیش‌بینی می‌شد فروش خوبی داشته باشند، روشن شده به جز «خوب بد جلف» فیلم اول پیمان قاسم‌خانی در مقام کارگردان. این فیلم روند بسیار کندی را برای گرفتن پروانه نمایش و روی پرده رفتن طی کرده است. محسن چگینی تهیه‌کننده این فیلم در گفت‌وگویی از احتمال اکران این فیلم‌ در آبان‌ماه یا حتی نوروز خبر می‌دهد.

«خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی مشترک عبدالله اسکندری و محسن چگینی، آذرماه سال گذشته پروانه ساخت گرفت و دی‌ماه 94 نیز جلوی دوربین رفت که فیلم‌برداری آن تا فروردین‌ 95 طول کشید؛ این فیلم اردیبهشت‌ماه به شورای پروانه نمایش ارائه شد و بالاخره پروانه نمایش آن پس از انجام اصلاحات اول شهریورماه صادر شد. «خوب بد جلف» در نهایت روندی طولانی و کند را پشت سر گذاشته و هنوز هم زمان دقیق اکران آن مشخص نیست. برای مقایسه می‌توان فیلم «دراکولا» را در نظر گرفت که همزمان با «خوب بد جلف» برای دریافت مجوز راهی شورای پروانه نمایش شده بود و با وجود اصلاحات توانست 9 تیر روی پرده رود و اکران خود را با سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان پشت سر بگذارد، در حال حاضر هم یک ماه است که از اتمام اکران آن می‌گذرد.

پیش از این پیمان قاسم‌خانی در گفت‌وگویی دلیل تاخیر اکران این فیلم را به جز اتفاقاتی که در شورای پروانه نمایش افتاد کمی هم تنبلی سازندگان دانسته و ابراز امیدواری کرده بود «خوب بد جلف» مهرماه اکران شود، اما با آمدن مهرماه هم خبری از این فیلم نشد. به همین دلیل به سراغ محسن چگینی تهیه‌کننده این فیلم رفتیم.

چگینی در این‌باره می‌گوید: «این فیلم مشکل خاصی ندارد، اما چون یک فیلم کمدی است مهرماه همزمان با ماه محرم برای اکران آن مناسب نیست. شاید در ماه صفر (آبان‌ماه) برای اکران این فیلم اقدام کنیم اما هنوز چیزی قطعی نیست.»

از طرف دیگر با توجه به این که ماه‌های دی و بهمن نیز اغلب زمان پرفروشی به حساب نمی‌آیند از چگینی می‌پرسیم ممکن است اکران این فیلم به نوروز موکول شود که این‌طور می‌گوید: «زمان اکران فیلم احتمالا تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود، اما اگر آبان‌ماه این اتفاق نیافتد احتمالا باید در نوروز به دنبال اکران آن باشیم.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir