4 میلیارد تومان بودجه سریال جدید مهناز افشار و محمدرضا گلزار
بودجه سریال عاشقانه با حضور مهناز افشار و محمدرضا گلزار و تعدادی بازیگر سرشناس دیگر 4 میلیارد تومان اعلام شد.

بودجه سریال عاشقانه اعلام شد

مهدی گلستانه؛ تهیه‌کننده سریال «عاشقانه» در گفت‌وگویی در ارتباط با بیانیه انجمن تهیه‌کنندگان درخصوص ارقام نجومی که به بازیگران توسط این آثار پرداخت می‌شود، گفت: براساس سیاست‌های خاصی و زیرمجموعه خاصی که از فرمول بیزینسی در شبکه نمایش خانگی بهره می‌برد سازندگان آثار نمایشی در شبکه نمایش خانگی اقدام به تهیه و تولید آثار می‌کنیم که بحث هزینه‌ها و دستمزد‌ها با این تفاسیر ارایه می‌شود.

وی با اعلام این‌که باید در این زمینه مستند صحبت کرد، خاطرنشان ساخت: سریال «عاشقانه» با بودجه چهارمیلیارد تومان ساخته شده است که برآورد هزینه آن از سریال‌های الف ویژه صداوسیما که به‌مناسبت ماه مبارک رمضان تهیه می‌شود 40درصد بیشتر است درحالی‌که ارزش عوامل جلوی دوربین آن به‌واسطه حضور من و منوچهر هادی و رفاقت و لطف دوستان 400درصد بیشتر است.

وی درخصوص لغو مجوز تهیه‌کنندگی محمد امامی، گفت: نمیدانم چطور دوماه قبل مجوز ساخت فصل دوم سریال «شهرزاد» به وی اعطا شده بود در‌حالی‌که پنج ماه قبل، امامی از دریافت پروانه ساخت و تهیه‌کنندگی محروم شده بود.
مهدی گلستانه در ادامه یادآور شد: با حفظ احترام به تمام تهیه‌کنندگان ولی تا همین چند وقت قبل خیلی از تهیه‌کنندگان به‌نحوی هرکدام به‌دنبال حضور و مشارکت امامی در پروژه‌های خودشان بودند، حالا این‌که چطور در این چند روز اخبار، شکل دیگری پیدا کرده است، تعجب‌برانگیز است.

کارگردان «نقطه کور» با ابراز گلایه از رسانه‌ها، اعلام کرد: به هرحال بنده و منوچهر هادی با خیلی از خبرنگاران دوست و رفیق هستیم، اگر نکته‌ای را به‌دلیل رفاقت به آن‌ها می‌گوییم این مطلب نباید بیرون مطرح شود، امیدوارم که مقداری از این فضا مراقبت به عمل آورند.
وی درخصوص دیگر فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر نگارش سناریوی «حرف‌های درگوشی» را حسین نمازی به پایان رسانده است و اگر شرایط مهیا شود بعد از پایان فیلمبرداری سریال «عاشقانه» پیش‌تولید ساخت این اثر را آغاز می‌کنیم.

گلستانه با اشاره به این‌که «حرف‌های درگوشی» احتمالا درسی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش عمومی درخواهد آمد، گفت: این سناریو هم مانند «نقطه کور» حال‌وهوای بحران خانواده را دارد که البته بستر روایتی آن در منزل رخ نمی‌دهد بلکه در اجتماع رخ می‌دهد.
سریال «عاشقانه» به تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه، این روزها با حضور محمدرضا گلزار، مهناز افشار، هومن سیدی، حسین یاری و فرزاد فرزین، در حال پیگیری است که به کارگردانی منوچهر هادی مقابل دوربین رفته است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabargozarisaba.ir