آتنه فقیه نصیری از بازی در شهرزاد و شرایط بیماری اش گفت
آتنه فقیه نصیری به بیان تجربه حضور و بازی در سریال شهرزاد پرداخت و اینکه حضور در این سریال مشکلی برای بیماری اش ایجاد نمی کند.

حضور آتنه فقیه نصیری در سریال شهرزاد

 روابط عمومی سریال «شهرزاد» اولین تصویر آتنه فقیه نصیری به عنوان بازیگر جدید فصل دوم این سریال را منتشر کرد. فقیه نصیری که پیش‌تر اعلام کرده بود به دلیل حفظ سلامتی‌اش قصد دارد مدتی از بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها فاصله بگیرد و به استراحت بپردازد، می‌گوید حضورش در این سریال به گونه‌ای نیست که سلامتی‌اش را به خطر بیاندازد.

با آغاز تصویربرداری فصل دوم سریال «شهرزاد»، تصاویری از رضا کیانیان و رویا نونهالی به عنوان بازیگران جدید این مجموعه منتشر شد. اما روابط عمومی این سریال، از تصویر یکی دیگر از بازیگران «شهرزاد 2» رونمایی کرد: آتنه فقیه نصیری.

آتنه فقیه نصیری که پیش‌تر در «مدار صفر درجه» تجربه همکاری با حسن فتحی را در کارنامه خود داشته است، در مورد نقشی که در این سریال پرطرفدار ایفا می‌کند، می‌گوید :«من خیلی نمی‌توانم در مورد نقشی که در فصل دوم سریال «شهرزاد» دارم صحبت کنم، اما به تازگی تنها در چند سکانس جلوی دوربین آقای فتحی رفتم و در آینده قرار است در سکانس‌های بیشتری بازی کنم.»

بازیگر «قارچ سمی» با بیان این‌که تاکنون هیچ پیشنهادی برای بازی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی نداشته است و «شهرزاد 2» اولین تجربه بازی‌اش در این رسانه است، درباره حواشی اخیری که برای تهیه کننده این سریال به وجود آمده، گفت:« من اصلا در جریان این موضوع‌ها و حواشی نیستم و تنها می‌توانم بگویم که گروه سازنده این سریال، تصویربرداری این سریال به خوبی ادامه می‌دهند.»

آتنه فقیه نصیری که در دهه 70 و اوایل دهه 80 به عنوان سوپر استار سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی به ایفای نقش می‌پرداخت، مدتی پیش اعلام کرد که به بیماری «ام اس» مبتلا شده است. او که پیش‌تر گفته بود برای حفظ سلامتی خود قصد دارد زمان بیشتری را به استراحت بپردازد، درباره حجم بازی‌اش در سریال «شهرزاد2» گفت: « خوشبختانه بازی من در سریال «شهرزاد» به گونه‌ای نیست که سلامتی‌ام را به خطر بندازد و به همین دلیل مشکلی برای  حضور در این سریال ندارم.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir