جزئیاتی از فصل دوم سریال آسپرین
فرهاد نجفی کارگردان و تهیه کننده سریال آسپرین از ساخت فصل دوم این سریال گفت.

از فصل دوم سریال آسپرین چه خبر؟

کارگردان سریال "آسپرین" گفت پخش سریال‌های دیگر برای بازار رسانه خوب است و به طرفداران نیز افزوده می‌شود، چرا که رقابت بهتر باعث ایجاد کیفیت می‌شود و این انگیزه خوبی برای ادامه راه است.

فرهاد نجفی کارگردان سریال " آسپرین" گفت: در حال حاضر در حال نگارش فصل دوم فیلمنامه هستیم و از دو- سه هفته آینده، پیش‌تولید رسمی شروع می‌شود و امیدواریم تا دی‌ماه کار را کلید بزنیم.

او درباره زمان دقیق پخش فصل دوم این سریال عنوان کرد: اگر بخواهیم مثل تمام دنیا روند سریال‌سازی را پیش ببریم، تولید هر فصل سریال سالانه خواهد بود، اما تمام تلاشمان این است که خیلی زودتر کار را پخش کنیم. تاریخ دقیق نمی‌دهم، چون نمی‌خواهم این تاریخ جابه‌جا شود، اما تلاشمان این است که وقفه کمی بین فصل اول و دوم وجود داشته باشد.

کارگردان سریال "ماتادور" درباره تغییراتی که در خط اصلی داستان فصل دوم ایجاد شده است نیز اظهار کرد: خط اصلی داستان فرقی نکرده است، چون از ابتدا برای چهار فصل طراحی کردیم، اما سعی کردیم با بازخورد مردم جلو برویم و لایه‌های زیرین که مخاطب دوست داشته را پررنگ‌تر کنیم و آنچه بازخورد نداشت یا کمرنگ کنیم و یا از بین ببریم. در مجموع جزییات سریال با تغییرات بسیاری روبه‌روست.

نجفی با اشاره به اینکه فصل دوم سریال پر از سورپرایز خواهد بود درباره بازیگران آن نیز افزود: بخشی از بازیگران فصل اول در فصل دوم حضور دارند و علاوه بر این نیز پنج چهره جدید داریم که دو مرد و سه زن به جمع بازیگران افزوده خواهند شد. در حال حاضر صحبت‌های اولیه صورت گرفته اما هنوز قراردادی بسته نشده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که پخش فصل دوم این سریال همزمان است با پخش سریال‌های دیگری که در حال ساخت هستند. و او در عرصه رقابت چگونه عمل خواهد کرد، گفت: پخش سریال‌های دیگر برای بازار رسانه خوب است و به طرفداران ما نیز افزوده می‌شود، چرا که رقابت بهتر باعث ایجاد کیفیت می‌شود و این انگیزه خوبی برای ادامه راه است.
 
در بازار دنیا هم وقتی رقیب خوب وجود دارد کیفیت آثار بالا می‌رود. ما مخاطب خاص خودمان را داریم و کار ما قابل مقایسه با سریال‌های دیگر نیست. ضمن اینکه سریال‌های دیگر رقیب ما نیستند، بلکه به دیده شدن سریال ما کمک می‌کنند. از سوی دیگر می‌توانیم در شبکه نمایش خانگی خانواده‌ای را تشکیل دهیم که مخاطب را سرگرم کند و تماشاچی ایرانی که با سریال ایرانی ارتباطش را قطع کرده پای سریال ایرانی حفظ کنیم، تا مخاطب نیازمند سریال‌های بی‌محتوای شبکه‌های دیگر نباشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : honaronline.ir