اطلاع رسانی روابط عمومی فیلم ساعت پنج عصر مهران مدیری
روابط عمومی ساعت پنج عصر اولین فیلم سینمایی مهران مدیری با انتشار متنی درباره این پروژه اطلاع رسانی کرد.

فیلمبرداری ساعت پنج عصر آغاز شده است؟

روابط عمومی فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» به کارگردانی مهران مدیری با انتشار متنی اعلام کرد اخبار منتشر شده در مورد این پروژه در رسانه‌ها قابل استناد نیستند و صحت ندارد.

در روزهای اخیر خبرهایی در مورد انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین تازه‌ترین فیلم سینمایی مدیری در رسانه‌ها منتشر شد. این در حالی است که هنوز خبر دریافت مجوز نمایش این فیلم از سوی ارشاد منتشر نشده است. برای روشن شدن وضعیت این پروژه روابط عمومی «ساعت پنج عصر» با انتشار متنی اعلام کرد، اخبار انتشار یافته در مورد پیش‌روی تولید فیلم صحت ندارد و همه چیز برای تولید فیلم بعد از دریافت مجوز ساخت دنبال خواهد شد.

متن منتشر شده از سوی روابط عمومی به این شرح است:

«روابط عمومی پروژه فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» به کارگردانی مهران مدیری، تمامی شایعات و خبرهای اعلام شده راجع به این پروژه، که تا به امروز منتشر شده است تکذیب می‌کند و اعلام می‌دارد هیچ‌گونه فعالیت و پیش‌تولیدی در مورد این پروژه انجام نگرفته است و لازم به یادآوری است فقط خبرهایی که از طریق مدیر روابط عمومی این پروژه اعلام می‌شود صحت دارد و طبیعتا تا صدور پروانه ساخت این فیلم از سوی وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ‌گونه فعالیتی در این پروژه انجام نخواهد شد.»


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :  khabaronline.ir