با حجاب بازیگران زن سریال شهرزاد مشکل داشتم!
محمد هادی رضوی به بیان جزئیاتی از شکایتش به دلیل ضبط سریال شهرزاد 2 پرداخت و گفت از حجاب بازیگران در فصل اول شهرزاد راضی نبودم.

شکایت محمد هادی رضوی سرمایه گذار سریال شهرزاد

سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد» درباره حاشیه‌های پیش آمده در روند ساخت دنباله این سریال و همچنین پروژه‌های دیگرش توضیحاتی را ارائه داد.

محمد هادی رضوی سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد ۱» ۱۶ آبان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره حاشیه‌های پیش آمده برای این سریال شبکه نمایش خانگی و نارضایتی اش از ادامه ساخت آن توسط تیم تهیه‌کنندگان جدید گفت: «شهرزاد» علیرغم مشکلاتی که با آن داشتم، ساخته شد و حتی ساختش ادامه پیدا کرد و از آن جایی که مردم خوشحال بودند ادامه ساخت آن ایرادی نداشت اما حق و حقوق کسی که از ابتدا بنیان‌گذار این پروژه بوده نباید فراموش می‌شد. ما قراردادی با آقای محمد امامی تهیه کننده سریال داریم که ۵۰ درصد حقوق برند «شهرزاد» در هر قالبی که ارائه شود متعلق به من است.

وی ادامه داد: برای آقای امامی مشکلی پیش آمد و حرف ما این بود که صبر کنیم تا مشکل حل شود ولی برخی دوستان اصرار داشتند زودتر کار را کلید بزنند و در این میان شنیدم برای کار اسپانسر جذب کرده‌اند و جایی هم شنیدم کار را فروخته اند.

با حجاب در سریال «شهرزاد» مشکل داشتم

رضوی درباره اینکه آیا این شکایت او جنبه حقوقی هم به خود می گیرد، بیان کرد: دفتر حقوقی ما در حال تنظیم شکایتی هستند که به سازمان سینمایی تسلیم می شود و از این طریق پیگیر بحث های حقوقی هستیم.

وی درباره مشکلاتی که با سریال «شهرزاد» که خودش از سرمایه‌گذاران آن بود، داشته است گفت: من در این سریال روی مسائل اعتقادی بحث داشتم. به طور مثال بحث حجاب در این سریال برایم پذیرفته نبود و به عنوان کسی که شاگرد آقای عسگراولادی در حزب موتلفه اسلامی بودم برایم قابل قبول نیست سریالی بسازم که گویا در انقلاب اسلامی فقط نیروهای ملی مذهبی نقش داشته اند و بچه‌های مذهبی حضور ندارند. اختلاف فاحش ما هم از قسمت ۱۷ که عکس آقای شریعتمداری را نشان دادند به وجود آمد که گذاشتیم سریال به اتمام برسد.

رضوی درباره اینکه آیا فیلمنامه سریال «شهرزاد» را پیش از تولید خوانده بود یا نه نیز بیان کرد: بله فیلمنامه را خوانده بودم و یک سال هم انتقاداتی را مطرح کردیم و تغییراتی ایجاد شد اما طبق قرارداد من حق دخالت در فیلمنامه را نداشتم.

پیش تولید سریال با همکاری بهرام توکلی تا بهمن ماه

این سرمایه گذار و فعال اقتصادی درباره دیگر پروژه ای که برای شبکه نمایش خانگی در دست دارد نیز گفت: یکی از افتخارات ما باید این باشد که با کسانی که تا به حال نتوانسته ایم ارتباط بگیریم یک ارتباط موثر بگیریم. بهرام توکلی از فیلمسازان بسیار خاص و خوب سینمای ماست و ما مدت ها روی یک کار تلفیقی با هم همفکری کردیم و به اجماع رسیدیم و او با تیم فیلمنامه نویسی که دارد نوشتن یک سریال برای شبکه نمایش خانگی را پیش می برد که امیدواریم تا بهمن ماه به اتمام برسد و وارد مراحل پیش تولید شویم.

وی در توضیح بیشتر این پروژه بیان کرد: موضوع این سریال درباره شبکه های اجتماعی است و قسمت مهمی از آن در خارج از کشور ضبط می شود. یک تیم بازیگر بسیار عالی دارد و به علمی ترین روش ممکن برای شبکه نمایش خانگی فیلمنامه اش نوشته شده است.

رضوی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کنید این سریال هم بتوانند مانند «شهرزاد» در جذب مخاطب موفق باشد؟ بیان کرد: من بودم که توانستم «شهرزاد» را به مردم معرفی کنم. به هر حال من یک فعال اقتصادی هستم و کارم را بلدم.
رضوی همچنین از سرمایه گذاری روی فیلم کمدی که برای جشنواره فیلم فجر در حال تهیه است خبر داد و گفت: دو سه هفته قبل از شروع جشنواره اعلام می کنیم که سرمایه گذاری چه فیلم هایی را انجام داده ایم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com