پخش سریال جنجالی تاراج عشق برای پذیرفتن راحت خیانت از شبکه PMC
سریال تاراج عشق که موضوع اصلی آن خیانت می باشد از شبکه PMC درحال پخش می باشد.

پخش سریال تاراج عشق با موضوع خیانت

چند سالی است که سریال‌هایی با موضوع خانوادگی و با محوریت ارتباطات نامشروع در بین کشورهای همسایه جا باز کرده که البته تلاش می شود تا به هر نحوی به دست مخاطبان ایرانی نیز برسد. سریال هایی که بیشتر از هر موضوعی بنیاد خانواده را هدف قرار داده و موضوعاتی که همچون قبح زدایی از ارتباط نامشروع،خیانت و ... را  برای زنان و مردان در خانواده ها مد نظر دارد.

البته اهداف دیگری در این‌گونه سریال‌ها وجود دارد که قسمت اعظم آن درفضای تبلیغات خلاصه می شود . تبلیغاتی از قبیل برند های مختلف لباس ، نوع آرایش ، مدل موی سر و حتی وسایل رفاهی منزل که همه و همه برندهای شناخته‌شده کشورهای استعمارگر هستند . هرچند که تبلیغات سبک زندگی یکی دیگر از اهداف سازنده این گروه‌های فیلم‌ساز است.

سال2015 سریالی با عنوان " تاراج عشق " ساخته کشور لبنان در ماه مبارک رمضان پخش شد. این سریال با موضوعی کپی‌برداری شده از فیلم هالیوودی Indecent Proposal یا پیشنهاد بی‌شرمانه بود . این فیلم در ژانر( رمانتیک ، درام) و با موضوع خانوادگی ساخته شد.

اما نکته جالب این سریال، داستان آن است که موضوع بر روی یک زوج جوان هنرمند پیش می‌رود که پس از مدتی براثر کسب کاری که به‌تازگی راه‌اندازی کرده بودند ورشکست می‌شوند و بدهی بالا می‌آورند تا اینکه یک تاجر جوان وارد زندگی این زوج می‌رود. تاجر جوان قبول می‌کند که بدهی‌های این خانواده را پرداخت کند اما این پرداخت وابسته به یک شرط است و آن‌هم این‌که زن هنرمند ورشکسته باید دست به خیانت بزند و ادامه ماجرا....

ناموس فروشی ، دنیاپرستی ، هوای نفس ،جاه‌طلبی ، خودفروشی ،خیانت و بسیاری دیگر از آسیب‌هایی که می‌تواند یک جامعه را با خاک یکسان کند،محورهای تبلیغی این سریال هستند. اما نکته قابل‌توجه این است که همه این ماجراها برای مخاطبان در ماه رمضان و زمانی که هر مسلمانی در حال تذکره نفس است ارائه می شود.

حال گفتنی است که این سریال ضد اخلاقی در حال حاضر در یکی از شبکه‌های ماهواره ایی فارسی‌زبان با دوبله فارسی در حال پخش است و مخاطب ایرانی را هدف قرار داده است.

این فیلم پکیجی از مولفه های ضدانسانی در جهت براندازی خانواده های ایرانی را در خود گنجانده است که با چاشنی جاذبه های جنسی ارائه می شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir