پاسخ رابرت دنیرو به این سوال: هنوز هم دوست داری با مشت به صورت ترامپ بزنی؟
رابرت دنیرو قبل از برگزاری انتخابات آمریکا در مصاحبه ای جنجالی گفته بود که دوست دارد با مشت به صورت دونالد ترامپ بزند. این بازیگر حالا چه احساسی دارد؟

واکنش رابرت دنیرو به رئیس جمهور شدن دونالد ترامپ

رابرت دنیرو که پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری به دونالد ترامپ تاخته و گفته بود:‌ «دوست دارم با مشت به صورتش بزنم.» پس از رییس‌جمهور شدن ترامپ به جایگاه او احترام می‌گذارد.

رییس‌جمهور شدن ترامپ اعتراضات بسیاری را در سراسر آمریکا برانگیخت. اما ترامپ پیش از انتخاب شدن هم مخالفان سرسختی خارج از عالم سیاست داشت که شاید مشهورترین آن‌ها رابرت دنیرو بود.
پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا یک ویدئو از دنیرو منتشر شد که در آن با تندترین واژه‌ها به ترامپ حمله کرد و با خشم بسیار اعلام کرد که دوست دارد با مشت به صورت او بزند. پس از رییس‌جمهور شدن ترامپ بسیاری منتظر بودند که واکنش دنیرو را ببینند، اما بازیگر «گاو خشمگین» دیگر تمایلی به مشت زدن به ترامپ ندارد.

بازیگر «گاو خشمگین» به جیمی کیمل گفت: «از این‌که می‌بینم ترامپ چهل‌وپنجمین رییس‌جمهور آمریکا شده حس خوبی ندارم. اما الان دیگر نمی‌توانم او را با مشت بزنم، او الان رییس‌جمهور است و من باید به این جایگاه احترام بگذارم هر چند که همه ما به خوبی او را می‌شناسیم. باید منتظر ماند و دید او در مقام رییس‌جمهور چه می‌کند.»

در جریان مبارزات انتخاباتی برای رسیدن به کاخ سفید صحبت‌های ترامپ درباره زنان، مسلمانان،‌ مهاجران و اقلیت‌های نژادی او را به یکی از جنجالی‌ترین نامزدهای ریاست‌جمهوری تاریخ آمریکا بدل کرد.

اما در هر حال ترامپ اکنون رییس‌جمهور است و دنیروی ۷۳ ساله هم با این موضوع کنار آمده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir