در مراسم تجلیل از حسین محب اهری: قصدی برای رفتن ندارم!
مراسم تجلیل از حسین محب اهری بازیگر قدیمی کشورمان شب گذشته در تالار هنر برگزار شد.

مراسم تجلیل از حسین محب اهری

شب گذشته مراسم تجلیلی برای حسین محب اهری از طرف خانه تئاتر با حضور هنرمندانی چون داریوش مودبیان، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، مریم کاظمی، پریسا مقتدی در تالار هنر برگزار شد.
ابتدا اصغر همت مدیر عامل خانه تئاتر در خصوص حسین محب اهری گفت: سالهای سال حسین را می‌شناسم. همیشه باعث شعف و شادی گروه بود. حتی وقتی که این بیماری مهلک سراغش آمد، روحیه با محبتش باعث شد که همه به او علاقه‌مند شوند.

وی ادامه داد: حسین محب اهری همه را با یک چشم می‌بیند. او وقتی هم  عصبانی است، همچنان شیرین و دوست داشتنی است. از خدا می‌خواهم روز به روز حالش خوب باشد و شادی را برای ما و دوستانش بیاورد.

مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت:  همیشه محب اهری پر انرژی است و برگزاری چنین مراسم هایی  نشانه بلوغ جامعه تئاتری بوده؛ چراکه برای سایر صنوف الگو خواهد شد. از برگزار کننده ها سپاسگزارم و امیدوارم، مراسم های نکوداشت بیشتری برگزار کنیم؛ زیرا تکریم هنرمند موجب تکریم هنر و تئاتر و باعث نشاط جامعه هنری می‌شود.
وی افزود: محب اهری در این سالها با بیماری دست و پنجه نرم می کند و الگویی شده برای مبارزه با این بیماری. از اینکه این انرژی را از ایشان می‌بینم، بسیار خوشحالم و در جایگاه یک انسان شریف شخصییتش جالب توجه بوده است.

آتیلا پسیانی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون بیان کرد: از زاویه دیگر در مورد حسین محب اهری حرف می‌زنم، حسین روح نمایش بوده و همه کارهایش نمایش است. من در کارگاه نمایش با محب اهری آشنا شدم، همه کارهایمان براساس پیوند نمایش است. پیوند من و حسین هم در نمایش است و در واقع از کارگاه نمایش خاطرات خوشی دارم. حسین همیشه یک دوست خوب است.

در ادامه همسر حسین محب اهری گفت: حسین تنها جایی که نمی‌تواند نمایش بازی کند، در زندگی شخصی است. در زندگی حسین خودش است.
در پایان مراسم حسین محب اهری به روی سن آمد و با روحیه ای شاداب و خندان گفت: من قصدی برای رفتن ندارم. آدم‌هایی را امروز دیدم که انتظار نداشتم، بسیار خوشحالم و دلم برای کار کردن پر پر می‌زند و لحظه شماری می‌کنم. ان‌شاءلله برمی‌گردم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir