یک خواننده دیگر کشورمان نیز بازیگر شد!
امید حاجیلی خواننده و نوازنده سرشناس نیز به جمع بازیگران سریال پیکسل اضافه شد تا اولین تجربه بازیگری خود را با در سریال تجربه کند!

سریال معمایی پیکسل با حضور امید حاجیلی

حامد عنقا پس از طراحی و نگارش سرال  «قلب یخی» كه عنوان نخستین سرالا شبكه نمایش خانگی را با خود یدك می كشد، حالا به عنوان طراح و فیلمنامه نویس، نخستین سرالخ «تعاملی» ایران را به تهیه كنندگی خودش وارد مرحله تولید كرده است.

در این سریال  كه مدتی است در تهران جلوی دوربین رفته كامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ  همراه با لیلا اوتادی و سحر قریشی بازی دارند. تعداد دیگری از ستاره های سینما و تلویزیون بزودی به جمع بازیگران «پیكسل» اضافه خواهند شد.
علاوه بر بازیگران نامبرده درپروژه «پیكسل»، امید حاجیلی نوازنده و خواننده مطرح موسیقی پاپ نیر عهده دار یكی از نقش های اصلی است كه با این كار ، برای نخستین بار حضور در عرصه بازیگری را تجربه می كند.

«پیکسل» كه محمد حسین لطیفی را به عنوان مشاور كارگردان در كنار خود دارد ، در ژانر معمایی ساخته می شود. قصه سریال حول و حوش یك اتفاق هولناك شكل می گیرد، اتفاقی كه موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپر استار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی است که بیننده ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مردم در قصه طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.

فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از : طراح ، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: محمود معظمی، مشاور کارگردان: محمد حسین لطیفی ، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی ، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی ، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت ، تدوین: امیرشیبان خاقانی ، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری ، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری مدیر تدارکات : شهرام اسلامی ، عکاس: پیام نصیری خرم  و  مدیر تولید: افشین قلی پور .


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir