فیلم فروشنده بخت اصلی گلدن گلوب است
براساس خبرهای منتشر شده فیلم فروشنده یکی از بخت های اصلی دریافت جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان گلدن گلوب می باشد.

فروشنده نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد

 آن تامسون نویسنده بخش جوایز سینمایی وب‌سایت ایندی‌وایر پیش‌بینی خود از نامزدهای جوایز گلدن‌گلوب را منتشر کرد و «فروشنده» را یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان دانست.

در پیش‌بینی منتقد ایندی‌وایر «فروشنده» برای دریافت جایزه گلدن‌گلوب با فیلم «او» به کارگردانی پل ورهوفن، «تونی اردمان‌»‌ به کارگردانی مارن آده، «خولیتا» به کارگردانی پدرو آلمودوار و «کنیز» به کارگردانی پارک چان ووک رقابت خواهد کرد.

نامزدهای هفتادوچهارمین دوره جوایز گلدن‌گلوب دوشنبه ۲۲ آذر (۱۲ دسامبر) اعلام خواهد شد. تامسون بر این اعتقاد است که دوشنبه فیلم‌های «ورود» به کارگردانی دنیس ویلنو، «سکوت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، «منچستر کنار دریا» به کارگردانی کنت لونرگان، «مهتاب»‌ به کارگردانی بری جنکینز و «حصارها»‌ به کارگردانی دنزل واشنگتن نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم گلدن گلوب خواهند بود.

همانگونه که انتظار می‌رفت این منتقد نیز موزیکال «لالا لند»‌ به کارگردانی دیمین شزل را بخت اصلی دریافت جایزه بهترین فیلم کمدی یا موزیکال می‌داند و دیگر نامزدهای این بخش از نظر او «زن‌های قرن بیستم»، «فلورانس فاستر جنکینز»، «لابستر»‌ و «خیابان آواز» هستند.

از نظر منتقد ایندی‌وایر برای دریافت جایزه گلد‌ن‌گلوب بهترین بازیگر مرد در یک فیلم درام کیسی افلک در «منچستر کنار دریا»، دنزل واشنگتن در «حصارها»، تام هنکس در «سالی»، جوئل اگرتون در «لاوینگ» و اندرو گارفیلد در «هکسا ریج» نامزدهای دریافت جایزه خواهند بود.

در این پیش‌بینی برای رشته بهترین بازیگر زن یک فیلم درام، ناتالی پورتمن در «جکی»، ایمی آدامز در «ورود»، ایزابل هوپر در «او»، روت نگا در «لاوینگ» و جسیکا چستین در «خانم اسلون» نامزد دریافت جایزه خواهند بود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabaronline.ir