دیگر توان فیلم بازی کردن در سن 94 سالگی ندارم!
داریوش اسدزاده بازیگر کشورمان گفت که دیگر توان بازی کردن ندارد و کار کردن برایش سخت شده است.

داریوش اسدزاده از شرایط این روزهایش گفت

داریوش اسدزاده؛ بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که قرار است به پاس یک عمر فعالیت هنری در جشنواره فیلم یاس از وی تقدیر شود، درباره حضور جوانان در عرصه بازیگری گفت: هر کسی که عاشق و علاقمند حرفه بازیگری است باید مانند فعالیت در هر رشته ‏ای تخصص و سواد لازم بازیگری را کسب کند.
وی تاکید کرد: تنها کسانی در حرفه بازیگری ماندگار و موفق خواهند شد که با ممارست و تلاش مضاعف همواره به ‏دنبال یادگیری باشند چرا که دنیای بازیگری همواره اطلاعات برای آموختن دارد.

اسدزاده با اشاره به این‏که برخورد مردم در هر دوره‌ای با هنرمندان متفاوت است، عنوان کرد: پیش از این مردم بازیگری را مطربی می‏ دانستند و این حرفه باعث سرافکندگی خانواده‏ ها بود. اما امروز نگاه مردم به حرفه بازیگری فرق کرده و حالا خانواده‏ ها به حضور فرزندانشان در این حرفه افتخار می‏ کنند.
بازیگر فیلم «۵۰کیلو آلبالو» با بیان این‏که دنیا تغییر کرده است و نگاه مردم نسبت به بسیاری از چیزها تغییر کرده است، اظهار داشت: مردم امروزه سینما و هنرمندان خود را دوست دارند و از بازیگری استقبال می‏کنند.

اسدزاده تاکید کرد: رشد فکری و فرهنگی در جهان به‏ وجود آمده است و هنر دنیا توسعه پیدا کرده به تبع همین هنر ما هم از هر نظر در جهان شهرت پیدا کرده است.
بازیگر سریال «خانه سبز» درباره برخورد مردم با او در این روزها بیان کرد: آثاری که من در آن‏ها بازی کرده ‏ام، آن‏قدر قدیمی شده ‏اند که بسیاری از مردم آن‏ها را به یاد نمی‌آورند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم نمی‏توانم پیشنهاد بازی در کاری را قبول کنم چون دیگر توانش را ندارم. من الان در سن 94سالگی هستم و کار کردن برایم بسیار دشوار شده است. دیگر نمی‏توانم تا ساعت 5صبح سر فیلمبرداری حضور داشته باشم.

اسدزاده درباره فعالیت‏ های این روزهایش نیز افزود: در حال حاضر مشغول نگارش کتاب‏های تاریخی درباره تهران قدیم و اتفاقاتی که در آن دوره می‏ افتاد، هستم.
وی درباره اهمیت شبکه نمایش خانگی، گفت: برخی از آثار شبکه نمایش خانگی را دیده ‏ام و به نظرم هر رسانه جدیدی که به ارتقای فرهنگی کشور کمک کند قطعا مفید و تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم شبکه نمایش خانگی هر روز جایگاه بهتری میان مخاطبان خود پیدا کند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabargozarisaba.ir