آمار فروش فیلم های درحال اکران: سلام بمبئی 3 میلیاردی شد
آمار فروش فیلم های درحال اکران در سینمای های کشور اعلام شد که فیلم سلام بمبئی به فروش 3 میلیارد تومانی دست یافت.

آمار فروش فیلم سلام بمبئی

گیشه سینمای ایران، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته توانست به فروش موفقی دست یابد که یکی از دلایل آن به اکران فیلم «سلام بمبئی» باز می‌گردد. این فیلم در روزهای پایانی هفته گذشته توانست 585 میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کند و مجموع درآمدش از مرز سه میلیارد تومان عبور کرد.

سلام بمبئی

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمد پور، با بازی محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، گلشن گروور، شایلی محمودی و... با گذشت 9 روز از آغاز اکران خود، توانسته 3 میلیارد و 60 میلیون تومان فروش کند. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد «سلام بمبئی» در روزهای پنجشنبه و جمعه در سینماهای تهران را به ترتیب 265 و 320 میلیون تومان اعلام می‌کند.

جنجال در عروسی

فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سیدرضا خطیبی با بازی علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، میرطاهر میر مظلومی و... از یازدهم آذرماه در سینماهای کشور به نمایش در آمد. این فیلم سه بعدی تاکنون توانسته 115 میلیون تومان فروش کند. مجید احمدی مدیر پخش «کویر فیلم» فروش «جنجال در عروسی» در روزهای آخر هفته را به ترتیب 27 و 30 میلیون تومان اعلام می‌کند.

لاک قرمز

فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی با بازی پانته‌‌‌آپناهی‌ها، بهنام تشکر، پردیس احمدیه و مسعود کرامتی که برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از یازدهم آذر ماه در سینماهای کشور به اکران شد. سعید خانی از مدیر پخش و فروش «نسیم صبا» درآمد «لاک قرمز» در سینماهای تهران و شهرستان را 160 میلیون تومان اعلام می‌کند. اما این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته پیشرفت قابل قبولی نسبت به اولین هفته اکران خود بدست آورد، «لاک قرمز» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 37 و 40 میلیون تومان فروش کرد.

مشکل گیتی

فیلم کمدی و پربازیگر «مشکل گیتی» ساخته بهرام کاظمی که در آن رویا نونهالی، حمید فرخ نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رویا نونهالی،امید روحانی، رامین ناصر نصیر، پانته آ مهدی نیا، فریبا نادری و... به ایفای نقش می‌پردازند، با گذشت 17 روز از اکران، 290 میلیون تومان فروخته است. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» در آمد «مشکل گیتی» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته را 35 و 40 میلیون تومان اعلام می‌کند.

نفس

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، با بازی مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، ساره نورموسوی، جمشید هاشم پور و ... با گذشت یک ماه از آغاز اکران خود توانسته نزدیک به 900 میلیون تومان فروش کند.

سیانور

فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم که از 28 مهرماه در سینماهای کشور اکران شد، تاکنون توانسته یک میلیارد و 755 میلیون تومان در تهران و 970 میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کند. فیاض هوشیار پارسیان، مدیر پخش «سیمای مهر» درآمد آخرین ساخته بهروز شعیبی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته را به ترتیب 25 و 30 میلیون تومان اعلام می‌کند.

یتیم خانه ایران

آخرین ساخته ابوالقاسم طالبی با بازی علیرام نورایی، فرخ نعمتی، جعفر دهقان، بهار محمدپور، داریوش اسدزاده و.. از پنجم آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا کنون توانسته 740 میلیون تومان فروش کند که سهم سینماهای تهران از این مبلغ 580 میلیون تومان است. «یتیم خانه ایران» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 14 و 12 میلیون تومان فروش کرد.

آس و پاس

فیلم کمدی «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان که بر خلاف انتظار فروش بسیار خوبی در گیشه‌های سینماهای کشور داشته، بعد از گذشت 52 روز، توانسته دو میلیارد و 850 میلیون فروش کند. عبدالله علیخانی مدیرعامل «پویا فیلم» درآمد «آس و پاس» در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب 32 و 43 میلیون تومان اعلام می‌کند.

نیمه شب اتفاق افتاد

فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» دومین ساخته سینمایی تینا پاکروان با بازی حامد بهداد، رویا نونهالی، گوهر خیر اندیش، آتیلا پسیانی، ستاره اسکندی و شقایق فراهانی از 28 مهر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا کنون یک میلیارد و 570 میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است که سهم سینماهای تهران از این مبلغ یک میلیارد و 80 میلیون تومان بوده است. «نیمه شب اتفاق افتاد» در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب 12 و 19 میلیون تومان فروخت.

خشکسالی و دروغ

دومین فیلم سینمایی پدرام علیزاده با بازی محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، مهدی محرابی، مارال بنی آدم، خاطره اسدی و... که روزهای پایانی اکران خود را پشت سر می‌گذرد، بعد از 72 روز نمایش، دو میلیارد و 702 میلیون تومان فروش کرده است. «خشکسالی و دروغ» در دو روز آخر هفته گذشته هم 20 میلیون تومان فروخت.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : icinema.ir