گریم متفاوت ساعد سهیلی در فیلم عاشقانه ماهور
فیلم سینمایی ماهور با موضوع خاص و عاشقانه ساخته خواهد شد و ساعد سهیلی در این فیلم با گریمی متفاوت دیده خواهد شد.

ساخت فیلم عاشقانه ماهور با بازی ساعد سهیلی

فیلم سینمایی «ماهور» طی مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و ارشاد هویزه، فرماندار هویزه و محمدحسین لطیفی کلید خورد. «ماهور» یک درام عاشقانه محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در لوکیشن‌های بکر و واقعی در تالاب‌ها و روستاهای جنوب انجام خواهد شد.

حمیدزرگرنژاد که خودش نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد در این مراسم گفت: «فیلمنامه ماهور طی چهار سال تحقیق بر اساس یک واقعه تاریخی نگاشته شده است. در واقع همین واقعی بودن قصه فیلم باعث شد تا دنبال لوکیشن‌های بکر در تالاب‌های خوزستان برویم اگر چه تولید این پروژه در این لوکیشن‌ها سختی‌های خودش را دارد اما امیدوارم روایت قصه در فیلم به خوبی پیش برود.»

ساعد سهیلی، یوسف مرادیان، بهاره کیان افشار، مونا فرجاد، کامران تفتی، داريوش ارجمند، احمد کاوری، محسن افشانی، علی اوسیوند و مالك سراج و میترا حجار از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه به ایفای نقش می‌پردازند.


گریم ساعد سهیلی در فیلم ماهور

گریم ساعد سهیلی در فیلم ماهور

 

تهیه‌کنندگی این فیلم را علیرضا جلالی و حمید آخوندی برعهده دارند.

در خلاصه داستان «ماهور» آمده است: در روستايی مرزی زيباترين دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا يك روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگيرد، امين معروف به سمور؛ قاچاقچی ايرانی عروس هور به نام ماهور را می ‌دزد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : ilna.ir