مجری سرشناس به اینترنت آمد: برنامه منصور ضابطیان و تیم رادیو هفت در اینترنت!
منصور ضابطیان مجری و تهیه کننده برنامه رادیو هفت اعلام کرد که بزودی همراه با تیم رادیو هفت برنامه ای را در فضای مجازی ضبط و پخش خواهند کرد.

رادیو هفتی ها هم برنامه اینترنتی می سازند

گروه سازنده برنامه اینترنتی «وقت خواب» که به زودی هر شب به صورت تصویری در فضای مجازی منتشر خواهد شد برای شب یلدا یک پادکست تهیه کرده‌اند.
منصور ضابطیان مجری و کارگردان که در تدارک تولید برنامه اینترنتی «وقت خواب» است در این باره گفت: «قرار است برنامه‌ای را با نام «وقت خواب» در فضای مجازی تولید کنیم که تا پخش این برنامه چند هفته‌ای زمان باقی است اما به دلیل نزدیکی به شب یلدا یک پادکست ویژه این شب تولید و در شبکه های مجازی قرار می‌دهیم.»

او ادامه داد: «ما شش سال در برنامه‌هایی چون «رادیو هفت» و بعد در «صد برگ» ویژه برنامه‌های شب یلدا داشتیم و امسال که در تلویزیون برنامه‌ای نداریم با موجی از پیامک‌ها مواجه شدیم که بینندگانمان می‌گفتند به سپری کردن شب یلدا با ما عادت دارند بنابراین فکر کردیم با ساخت یک پادکست ویژه شب یلدا تا زمان شروع برنامه اصلی این درخواست را محقق کنیم.»

مجری برنامه‌هایی چون «رادیو هفت» و «صد برگ» با اشاره به جزییات این ویژه‌برنامه در شب یلدا اظهار کرد: «تیم مجریان «وقت خواب» اجرای این پادکست را بر عهده دارند که شامل احسان کرمی، نیما رییسی، فریدون محرابی، شاهین شرافتی و سعید مبشری می‌شوند و خود من هم در کنارشان حضور دارم. سپس این مجریان به صورت مداوم در برنامه اصلی «وقت خواب» نیز حضور خواهند داشت.»

مخاطبان می توانند ۳۰ آذرماه از ظهر به بعد این برنامه ویژه شب یلدا را دریافت کنند.

ضابطیان درباره این برنامه که بعد از شش سال قرار است به صورت پادکست و نه در تلویزیون تولید شود، اظهار کرد: «مردم همیشه آنچه را می‌خواهند پیدا می‌کنند، ما اکنون در دورانی نیستیم که به لحاظ تکنولوژیکی بگوییم این باشد و آن نباشد. «وقت خواب» برنامه‌ای است که در چارچوب‌های اخلاقی، اجتماعی، عرفی و شرعی طراحی و با مجوزهای وزارت ارشاد تولید و منتشر می‌شود و مخاطب برنامه مورد دلخواه خود را که با چنین چارچوب‌هایی تولید شده باشد در هر فضایی پیدا می‌کند.

منصور ضابطیان توضیح درباره برنامه جدید خود را که قرار است به صورت تصویری در فضای مجازی قرار بگیرد به وقتی دیگر موکول کرد.
منصور ضابطیان و محمد صوفی پیش از این قرار بود با یک برنامه جدید با نام «رادیو شب» در شبکه شما روی آنتن بروند که بدون اعلام دلیل رسمی، امکانی برای ساخت آن فراهم نشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com