بازی خنده دار احسان کرمی و رامبد جوان در خندوانه! + کلیپ
احسان کرمی شب گذشته به برنامه خندوانه آمد و به گفتگو با رامبد جوان پرداخت.

احسان کرمی در خندوانه

شب گذشته احسان کرمی مهمان برنامه خندوانه بود.

احسان کرمی در ابتدا درباره فعالیت های این روزهایش گفت و اینکه مشغول تمرین برای فیلمبرداری مجموعه کلاه قرمزی بوده و همچنین در تئاتر آیسلند مشغول بازی می باشد.

احسان کرمی از علاقه اش به اجرا, گویندگی, خوانندگی, بازیگری و دوبلوری گفت و اینکه همیشه سعی می کند به بهترین نحو کارهایش را انجام دهد و تمام افرادی که در زمینه های مختلف با او همکاری داشته از وی تعریف کرده و او را در آن زمینه فرد موفقی دیده اند.

در ادامه احسان کرمی گفت که بیش از 41 شغل را  تجربه کرده است و در نهایت علاقه اش را پیدا کرده  است. این مجری گفت که از 15 سالگی به درخواست پدرش با اینکه نیازی به کار کردن نداشته مشغول به کار شده و در شغل های مختلفی فعالیت کرده است.

کرمی گفت که در رشته هتلداری تحصیل کرده و کار های مختلفی از جمله ظرفشویی, جارو کشی در هتل را انجام داده است. وی ادامه داد تجربه های مختلفی در زمینه, راهنمای تور, مشاور املاک, مغازه فروش کریستال و ... داشته است.

در بخش جالب برنامه شب گذشته, تصاویری از افراد مشهور از جمله بروس لی, مرضیه برومند و ... پخش شد که احسان کرمی باید با  تقلید صدای آنها, کاری کند که رامبد جوان بفهمد تصویر چه کسی درحال پخش شدن می باشد.

 

 




تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ