خبر خوب آتنه فقیه نصیری درباره بیماری اش
آتنه فقیه نصیری بازیگر کشورمان که به بیماری ام اس مبتلا شده بود اعلام کرد که بیماری اش کنترل شده و مشکلی ندارد.

آتنه فقیه نصیری از بیماری اش و شهرزاد و گفت

در حالی که این روزها اخباری متضاد از توقف ضبط سریال «شهرزاد» شنیده می شود، آتنه فقیه نصیری که در سری دوم این مجموعه به تیم بازیگران پیوسته است، از روند طبیعی تولید این مجموعه نمایشی خبر داد.

آتنه فقیه نصیری از جمله بازیگران خوب سینما و تلویزیون کشورمان است که بسیاری او را در نقش های ماندگاری مانند خاله سارا می شناسند، ‌پزشک جوانی که در یک روستا حضور داشت و البته این اواخر با سروش صحت و سریال شمعدونی هم یک بار دیگر از طریق تلویزیون مهمان خانه های مردم شد.
البته خبر بیماری او و ابتلا به ام اس هم یک بار دیگر آتنه فقیه نصیری را در کانون توجه رسانه ها و مردم قرار داد و خیلی از علاقه مندانش با نگرانی و ناراحتی سلامتی او را جویا می شدند.

آتننه فقیه نصیری درباره بیماری اش گفت: خدا را شکر تقریبا بیماری کنترل شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.
او همچنین درباره کارهای تازه اش هم گفت: در سینما و تلویزیون کاری فعلا انجام نمی دهم و فعلا فقط مشغول ضبط سری دوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی هستم.

فقیه نصیری در پاسخ به این پرسش که باید منتظر چه نقشی از او در این مجموعه باشیم هم توضیح داد: قرار نیست جزئیات رسانه ای شود اما من همراه با خانم نونهالی، امیر جعفری و رضا کیانیان به این مجموعه در سری دوم اضافه شده ایم.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir