ادعای عجیب حسام نواب صفوی: من شبکه فارسی وان را بستم
حسام نواب صفوی در مطلبی عجیب ادعا کرد که او باعث تعطیلی و بسته شدن شبکه فارسی وان شده است!

حسام نواب صفوی: فارسی وان را من بستم

«حسام نواب صفوی» بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خود ادعا کرد که شبکه فارسی وان را او تعطیل کرده است.

حسام نواب صفوی در اینستاگرام خود نوشته است:

«وقتی شبكه فارسی ١ اقدام به سريالهاي غير اخلاقي كرد متاسافانه طلاق هايی موسوم به طلاق های فارسی ١ شكل گرفت و بنيان خانواده خيلی از خانواده های ايران مورد هدف قرار گرفته شد و از هم پاشيده شد بعد از آن در نهايت رذالت، هويت ايرانی مورد تمسخر قرار گرفت.
سكوت به منزله خيانت بود طوماری بسياری از مردم ايران، نشان از جريحه دار شدن احساسات و غيرت ايرانی بود. با طرح شكايت توسط اينجانب و رسيدگی پر قدرت قوه قضاييه شبكه منحط و غير اخلاقی فارسی ١ بسته شد.

اين نكته را متذكر می شوم شكايت ملت ايران عليه اين شبكه بود نه شخص. كه افتخار وكالت اين پرونده به عهده بنده بود و در آخر متذكر می شوم با اتحادی كه بين وكلا در اكثر كشورها ايجاد كردم هر شخص و هر شبكه ای كه بخواهد تمدن و فرهنگ چند هزار ساله ايران را به سخره بكشد در هر نقطه ای از دنيا آنها را تعقيب خواهيم كرد.

سپاس بيكران از مردم كشور ايران و قوه قضاييه كشور دارم كه پشتيبان من بودند. متلاشی شدن اين شبكه ضد ايرانی را به تمام مردم ايران تبريك ميگويم. سيد حسام نواب صفوی وكيل پايه يك دادگستری دي ماه يكهزار و سيصد و نود پنج . تهران»

 

عکس و متن منتشر شده توسط حسام نواب صفوی

عکس و متن منتشر شده توسط حسام نواب صفوی




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: khabargozarisaba.ir