توقیف برنامه 35 فریدون جیرانی به دلیل حضور بازیگر فیلم های قبل از انقلاب!
فریدون جیرانی اولین مجری و گرداننده «هفت» نیز چند ماهی است برنامه سینمایی «۳۵» را از سامانه فیلمنت روی خط می فرستد پخش آخرین برنامه ی سی و پنج فریدون جیرانی به دلایل عجیب و غیر قابل پیش بینی متوقف شد.

حضور نصرالله وحدت دلیل اصلی توقیف برنامه 35 فریدون جیرانی

بسیاری از مجریان سالیان رسانه ملی که به دلایل مختلف در این رسانه نمی توانند یا نمی خواهند برنامه اجرا کنند، در ماههای اخیر فضای مجازی و سامانه های ویدیوی درخواستی یا کاربر محور را محملی کرده اند برای تولید محتوای تصویری. فریدون جیرانی اولین مجری و گرداننده «هفت» نیز چند ماهی است برنامه سینمایی «۳۵» را از سامانه فیلمنت روی خط می فرستد و به واسطه دامنه اطلاعات شخصی و مهمانانی که دعوت می کند توانسته مخاطبان خاص خود را هم داشته باشد.
یکی ار مهمترین ویژگیهای این برنامه مجازی عدم وجود قواعد دست و پاگیر و سانسورهای بی موردی است که جیرانی در «هفت» با آن روبرو بود و همین است که تیترهای خوبی از این برنامه بیرون می آید. اما بعد از گذشت بیش از ۵۰ قسمت از این برنامه و در شریطی که برنامه روی روال افتاده به ناگاه پخش تازه ترین قسمت آن با مشکل مواجه شده!

 

نصرالله وحدت در 35

نصرالله وحدت در 35

 

در این قسمت جیرانی میزبان نصرت الله وحدت بازیگر کمدی های پیش از انقلاب بود و به دلیل حضور همین جناب وحدت این قسمت از «۳۵» توقیف شده است!!! این توقیف در حالی رخ داده که تابستان گذشته مراسم تقدیر از وحدت در شب منتقدان تئاتر با احترام خاصی و بدون هر گونه ممانعت برگزار شد. هنوز هیچ کدام از عوامل «۳۵» درباره وضعیت نهایی این قسمت از برنامه و اینکه آیا ممکن است از سامانه ای دیگر روی خط برود یا نه اظهارنظر نکرده اند.

 

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع :cinemajournal.ir