حرف های رضا کیانیان با تندترین ادبیات سیاسی!+عکس
رضا کیانیان در پست آخر خود برای تشویق مردم به رای دادن استدلالات وسیع و گسترده ای را اما با زبانی تند آورد.

پست سیاسی بسیار تند رضا کیانیان

سلام، این روزها وقتى پیام ها را مى خوانم،كسانى كه با رأى دادن مخالفند را مى توانم به سه گروه تقسیم كنم:


١- آن هایى كه به جاى زبان و دهان و مغز با اعضاى پایین تنه شان حرف مى زنند! و چون زبان آن ها به درد صفحه هاى همزبانشان مى خورد از روى صفحه ام پاكشان مى كنم!

٢- كسانى كه خارج از كشور هستند و همین روزهاى انتخابات سر و كله شان پیدا مى شود و با شكم سیر بیرون گود نشسته اند و به ما دستور مى دهند در انتخابات شركت نكنیم و به ما امر و نهى مى كنند!

٣- و اما گروه سوم كه همین جا زندگى مى كنند و قلب شان همین جا مى تپد. و من هم با همین دوستانم حرف مى زنم!

از امروز مى خواهم بنویسم چرا دولت ها با هم فرق مى كنند! و سر و ته یك كرباس نیستند و چرا ما براى بهبود زندگى و آینده مان مجبوریم رأى بدهیم.

در دولت قبل كار ما را به جایى رساندند كه مشمول بند هفت شوراى امنیت شدیم. بند هفت به قدرت ها اجازه مى دهد علاوه بر تحریم هاى خوراكى و دارویى و مالى و ...به ما حمله نظامى هم بكنند!مثل كشورهاى لیبى ، زیمبابوه ، عراق، یمن، سوریه و...

و مى بینید كه سرنوشتشان چه شد و به چه روزى افتادند!بعضى فكر مى كردند كه اگر به ما حمله شود وضعمان خوب خواهد شد،اما كشورهایى كه مورد حمله قرار گرفتند، آینه عبرت ما هستند؛تجزیه و خاك و خون و فقر و آوارگى و ...
تنها كشورى كه در طول تاریخ سازمان ملل توانست با دیپلماسى و گفت و گو از ماده هفت بگریزد ایران بود!آن هم با درایت تیم گفت و گو كننده ما به سرپرستى دكتر ظریف در برابر شش قدرت بزرگ جهان ! بالاخره خدا را شكر، سایه مخوف جنگ از سر ما برطرف شد! عاقبت توانستیم هواپیما بخریم و از سقوط هاى پى در پى خلاص شویم. توانستیم پاى توریست ها را به ایران باز كنیم و توانستیم بانك ها را آزاد كنیم... ولى قرار نبود و ممكن نیست با برجام بلافاصله پولدار شویم و بى كارى ریشه كن شود!
اما گشایش هایى شد. مانند ورود توریست و گسترش باند اینترنت كه با فیلتر نشدنش كلى كار ایجاد كردند!
اما چه موقع كار در مقیاس بالا ایجاد مى شود. هر وقت توانستیم براى سرمایه خارجى امنیت برقرار كنیم،امنیت سرمایه ، یعنى كسانى به سفارتخانه ها حمله نكنند تا بتوانیم آرامش و امنیت بر قرار كنیم! تا سرمایه خارجى جرئت كند و بیاید!
آیا با همین برجام كمى از آبروى رفته مان در جهان بازسازى نشد؟ كابوس جنگ دور نشد؟ و مسافرانمان در هواپیماهاى كهنه سقوط نكردند؟ توریست نیامد؟
كم كم و پله پله

اینستاگرام رضا کیانیان

اینستاگرام رضا کیانیان

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی رضا کیانیان