پانته آ بهرام برای اولین بار از فقر و گذشته اش گفت...
پانته آ بهرام در واکنش به صحبت های یکی از کاندیداها که مردم ایران را بدبخت خطاب کرده بود, حرف های ناگفته ای از گذشته و زندگی خصوصی اش را بیان کرد.

پانته آ بهرام: اگر كسی به خودش اجازه میداد خانواده ی ما رو " بدبخت" خطاب كنه دهنشو میدوختیم!

پانته آ بهرام نوشت:

من در محله نازی آباد به دنیا آمدم و در اصلاح کاملا جنوب شهریم. اما خیلی زود فهمیدم پایین و بالا بودن محل زندگی دلیل خوشبختی نیست. وقتی فهمیدمش که دونستم همه ی شهرای دنیا توو کوهپایه ساخته نشدن که بالا و پایین داشته باشن بلکه فرواندیشی و ناداری و نادانی توو مغز آدماس. وقتی فهمیدمش که پدر و پدربزرگم (که کارگر بود ) برای من شاهنامه و حافظ می خوندن. باری کوتاه می کنم. کدوم یکی از شما که بی محابا و بی ادب به بازیگرا می تازین از زندگی سالیانشون با خبرین؟؟؟ کدومتون میدونه که پدر من چند سال بیکار بوده و خانواده من چطور مزه ی نداری رو چشیده و با سیلی صورتشو رخ نگه داشته؟؟ بیست و پنج ساله که بازیگرم اما کدوم یکی از شما از بیکاری ها و کم کاری ها و غصه های من خبر داره؟؟؟
من و بسیاری از بازیگران و هنرمندانِ مثلِ من كه عمر پايِ لحظه های غم و شاديِ شما گذاشتیم و حالا چون مرغِ عزا و عروسی به دست شما مردم، و نه سیاستمداران، سر بریده میشویم.!! به چه مجوزی با گمانه زنی های پوچ ،كه حاصلِ تصوراتِ عقیم و دورانِ سیاهِ دولتِ قبلِ ،خیال میكنید از جیبِ همه ی ورزشكاران و نویسندگان و چهره های افتخار آفرینِ ایران با خبرید ؟؟؟!!! ما بی خبریم ؟؟؟؟!! ما كه حرفه مون بازسازيِ زندگی های شماست ؟؟! ما كه موقع شركت در خیریه ها یا بردنِ جوایز جهانی میشیم " هنرمندِ مردمی" میشیم " تریبون مردمِ دردمند" و حالا در هنگامِه ی انتخاب شدیم " مرفه بی درد" ؟؟؟!!
خوب یادمِ كه حتی توو اون سالهای كمبود هم اگر كسی به خودش اجازه میداد خانواده ی ما رو " بدبخت" خطاب كنه دهنشو میدوختیم !! حالا این لفظ شده محل مجادله و یاركشی  ؟!!! كِی و كجا این مردمِ بزرگ اینطور غرورشونو از دست دادن ؟؟؟!! ادبِ ایرانیها كجای تاریخ جامونده ؟؟

اینستاگرام پانته آ بهرام

اینستاگرام پانته آ بهرام

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی پانته آ بهرام