داریوش اسدزاده در بیمارستان بستری شد!+عکس
سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از عباس تهرانی تاش پیشکسوت حوزه موسیقی و داریوش اسدزاده پیشکسوت هنرهای نمایشی عیادت کرد.

عباس تهرانی تاش و داریوش اسدزاده در بیمارستان

به نقل از  روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه صفا آقاجانی هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری با حضور در بیمارستان های "الغدیر" و "لاله تهران" از اعضای این موسسه، عباس تهرانی تاش پیشکسوت حوزه موسیقی و داریوش اسدزاده بازیگر باسابقه و قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون عیادت کرد.

عباس تهرانی تاش در بیمارستان

عباس تهرانی تاش در بیمارستان

 عباس تهرانی تاش ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار اظهار داشت:
همین که می‌دانم به یادم هستید و به عیادتم آمدید روحیه من را برای بهبودی و کار هنری دوچندان می‌کند، من تا روزی که می‌توانم و نفس دارم در سازم خواهم دمید و اجراء خواهم کرد .

 عظیمی در بخش دیگری از این عیادت سلام گرم و آرزوی بهبودی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به  ایشان ابلاغ کرد و در ادامه نیز، علی مرادخانی معاون هنری وزیر به صورت تلفنی جویای احوال ایشان شد.

پس از این دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه صفا آقاجانی در بیمارستان لاله تهران حضور یافتند و با داریوش اسدزاده دیدار کردند. این هنرمند بعد از مراسم بزرگداشتش در دوشنبه هفته گذشته، به علت کسالت و برای انجام یک عمل  جراحی در بیمارستان لاله تهران بستری شد.

داریوش اسدزاده در بیمارستان

داریوش اسدزاده در بیمارستان 

اسدزاده در این دیدار گفت:
شب سخت من دیشب و گذر از عمل جراحی بود که شکر خدا گذشت و هم اکنون خوب هستم و به زودی ترخیص خواهم شد.

 

استاد اسدزاده با اشاره به صحبت‌های وزیر ارشاد برای ارتقای جایگاه موسسه هنرمندان پیشکسوت و تبدیل آن به یک  بنیاد ملی ، ضمن قدردانی از این فکر و اندیشه مهم ، اظهار امیدواری کرد که این حرف ها در زمانی کوتاه قابلیت اجرا پیدا کند .

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: honaronline.ir