میانجی گری اشکان خطیبی برای برقراری صلح در خندوانه
اشکان خطیبی ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه درباره وضعیت مسابقه «خنداننده شو» و حذف یکی از هم گروهی هایش نوشت.

اشکان خطیبی: ما هنوز معتقدیم که هر ۴ نفرِ گروهم به دور بعد راه پیدا کردن!

اشکان خطیبی نوشت:

"صعود تیم ملى فوتبال ایران به جام جهانى ٢٠١٨رو به همه ى ایرانى ها تبریک مى گم.ایشالا همین جمع،روسیه!این هم از استندآپ مرحله اول میثم درویشان پور که به لطف شما و با بیش از ١ میلیون راى به دور بعد راه یافت.
لطفا توجه کنید
پ ن ١:من و ما هنوز معتقدیم که هر ۴ نفرِ گروهم به دور بعد راه پیدا کردن!

پ ن٢: قرار بر این بوده که هر کدوم از مربى ها ١ دقیقه از یارشون دفاع کنن.من هم سعى کردم با پایبندى به قوانین مسابقه فقط از یارهام دفاع کنم هرچنددر ابتداى دفاعیه ام متدکر شدم که تماشاچى ها بدون در نظر گرفتن خواسته ى رامبد به اجرایى که دوست داشتند، راى بدن.

پ ن٣: از اول گفتیم که حرف مون رو روى صحنه مى زنیم.ثابت هم کردیم.

پ ن۴:رامبد بدون این که از عملکرد تیم ش دفاع کنه خیلى صادقانه از تماشاچى خواسته اى داشت،تماشاچى هم راى داد.من و همه ى هم گروهى هام هم به این راى احترام گذاشتیم.همین.

پ ن۵: این یک مسابقه ست که کم کم براى همه مون جدى تر مى شه،اگه روى اعصاب مون کنترل نداشته باشیم تمرکز شرکت کننده هایى که تو مسابقه موندن رو هم تحت تاثیر قرار مى دیم.

پ ن۶: احساسات تون رو نگه دارید براى زمان راى دادن و با راى دادن به شرکت کننده هایى که به نظرتون کارشون بهتره،حمایت شون کنید.

پ ن٧:بابک هنوز پیش مونه و به ما کمک مى کنه."

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی اشکان خطیبی