99 ضربه شلاق برای بازیگر مشهور ایرانی + علت
بازیگر مشهور تلویزیون که به اتهام ارتکاب عمل منافی عفت به شلاق محکوم شده بود بعد از تحمل مجازاتش راهی بیمارستان شد.

اذیت و آزار جنسی دختر جوان و قتل دختری دیگر در حین مستی

 آقای بازیگر متهم است دختر جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده و در پرونده‌ای دیگر با رانندگی در حالت غیرعادی باعث مرگ دختر دیگری شده است. اولین برگ از این پرونده شكایت دختر جوانی بود كه چندی قبل در دادگاه كیفری یك استان تهران به ثبت رسید. این دختر مدعی بود یكی از بازیگران مشهور سریال‌های تلویزیونی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

او مداركی به دادگاه ارائه كرد كه ادعایش را تأیید می‌كرد. از این گذشته متخصصان پزشكی قانونی نیز تأیید كردند كه وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. دختر جوان در بیان جزئیات آنچه اتفاق افتاده بود به قضات دادگاه كیفری گفت:
مدتی قبل با این بازیگر معروف آشنا شدم و او گفت قصد دارد با من ازدواج كند. او حتی یك روز به خواستگاری‌ام آمد و همه‌‌چیز به‌طور رسمی انجام شد تا اینكه یك شب او از من دعوت كرد كه برای شركت در یك مهمانی به خانه‌اش بروم. در پایان مهمانی وقتی همه مهمان‌ها رفتند او یك لیوان شربت به من داد اما بعد از نوشیدن آن دچار سرگیجه شدم و درحالی‌كه نمی‌توانستم از خودم دفاع كنم او من را مورد آزار و اذیت قرار داد. آن شب به سختی خودم را به خانه‌مان رساندم اما بعد از آن هرچه با او تماس گرفتم جوابم را نداد و گفت از ازدواج با من صرف‌نظر كرده است. به‌دنبال این شكایت بازیگر مشهور به دادگاه احضار شد. او به‌طور كلی همه‌‌چیز را منكر شد و گفت بی‌گناه است اما همه شواهد و مدارك علیه او بود. به این ترتیب قضات دادگاه برای وی قرار وثیقه صادر كردند اما چون او قادر به تأمین این وثیقه سنگین نبود راهی زندان شد.


رانندگی در حالت غیرعادی

طی چند روزی كه بازیگر مشهور پشت میله‌های زندان بود تلاش زیادی كرد تا هر طور شده وثیقه را تأمین كند و از زندان آزاد شود. او سرانجام با كمك نزدیكانش توانست از زندان آزاد شود اما هنوز چند روز از آزادی‌اش نگذشته بود كه این بار به دردسر بزرگ‌تری گرفتار شد. او كه نیمه شب از یك مهمانی به خانه‌اش برمی‌گشت و حالت غیرعادی داشت در جریان یك سانحه رانندگی با خودروی دختر جوانی تصادف كرد و باعث مرگ او شد. هرچند در نگاه اول همه‌‌چیز یك حادثه به‌نظر می‌رسید اما وقتی معلوم شد كه آقای بازیگر مشروبات الكلی مصرف كرده بود پرونده دیگری به اتهام شرب خمر و رانندگی در حالت مستی برای او باز و بار دیگر كارش به دادگاه كشیده شد و قرار است به‌زودی دادگاه در این‌باره تصمیم‌گیری كند.


اجرای حكم شلاق

دختر جوانی كه شاكی آقای بازیگر است در گفت‌وگو با همشهری از اجرای حكم شلاق آقای بازیگر خبر داد و از مسئولان قضایی به‌خاطر اجرای عدالت تشكر كرد. او گفت:
متهم فكر می‌كرد چون بازیگر است و همه او را می‌شناسند می‌تواند از اجرای عدالت فرار كند اما دادگاه عادلانه به این ماجرا رسیدگی كرد و او به‌خاطر انجام عمل منافی عفت عمومی به 99ضربه شلاق، ممنوعیت از انجام كلیه فعالیت‌های هنری و پرداخت ارش البكاره و اجرت المثل محكوم شد.با اینكه او به این رأی اعتراض كرد اما حكم تأیید شد و او چند روز قبل در واحد اجرای احكام یكی از دادسراهای تهران 99ضربه شلاق خورد و از آنجا راهی بیمارستان شد. همچنین دادگاه حدود 200میلیون تومان ارش البكاره و اجرت المثل تعیین كرده است كه من قصد دارم این مبلغ را به بیماران سرطانی كمك كنم.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: hamshahrionline.ir