دیدگاه صریح و جالب میلاد کی مرام درباره گلزار
میلاد کی‌مرام در برنامه «من و شما» گفت محمدرضا گلزار از نظر مردم سوپراستار است و هیچ کس دیگر هم نمی تواند در این‌باره نظر بدهد.

روحانی و گلزار انتخاب مردم هستند!

میلاد کی‌مرام بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه «من و شما» شبکه شما در پاسخ به سوال آرش ظلی‌پور مجری برنامه درباره محمدرضا گلزار و سوپراستار بودنش نظر خود را بیان کرد.

ظلی‌پور در ابتدا به کی‌مرام گفت:
«تو از محمدرضا گلزار حمایت کردی و در اینستاگرامت هم نوشته بودی او پولسازترین بازیگر ایران و سوپراستار است، از نظر من هم قطعا هست. نظر خودت را درباره او بگو؟»

کی‌مرام نیز در پاسخ  به این سوال گفت:
«بعضی وقت‌ها سوال می‌پرسند محمدرضا گلزار لایق سوپراستار شدن هست؟ ما نمی‌توانیم در این مورد نظر بدهیم، ما نهایتا می‌توانیم بگوییم به نظر ما هست یا نیست اما اصلا هیچ کس دیگر هم نمی‌تواند در این‌باره نظر بدهد.اقبال عمومی این را می‌گوید و مردم تصمیم گرفتند که فیلم ایشان را ببینند و دوستشان داشته باشند چه ما بگوییم چه نه نظر مردم این است.»

کی‌مرام همچنین گفت:
«آقای روحانی رئیس جمهور ماست، خیلی‌ها شاید دوستشان نداشته باشند خیلی‌ها هم شاید دوستش داشته باشند، ولی ایشان به رای مردم انتخاب شده. محمدرضا گلزار هم به رای مردم انتخاب شده و فیلم‌هایش هم می‌فروشد وقتی مردم خواستند دیگر نظر بقیه مهم نیست.»

آرش ظلی‌پور نیز در تکمیل صحبت‌های کی‌مرام گفت:
«به نظر من رضا گلزار همه شاخصه‌های یک سوپراستار را دارد.»

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir