واکنش مهراب قاسم خانی به حرف های تهمینه میلانی: فدای سرمون! + عکس
مهراب قاسم خانی پستی را در حمایت از تهمینه میلانی به اشتراک گذاشت.

سنگ هایی که در راه اکران ملی و راه های نرفته اش انداخته شد...

مهراب قاسم خانی در پاسخ به سخنان تهمینه میلانی در برنامه اینترنتی «سی و پنج» درباره پخش نکردن تیزرهای فیلم «ملی و راه های نرفته اش» در اینستاگرام نوشت:
«فدای سرمون که تلویزیون تیزرهایی که خوشش نمیاد رو پخش نمی‌کند، خودمون که نمردیم.»

اینستاگرام مهراب قاسم خانی

اینستاگرام مهراب قاسم خانی

گفتنی است که چندی پیش تهمینه میلانی در صفحه شخصی خود اعلام کرده بود که تلویزیون ایران در ابتدا از او و همسرش تعهد گرفته اند که به هیچ عنوان تبلیغات فیلم ملی و راه های نرفته اش را به شبکه های ماهواره ای نسپارند. اما پس از پخش سی تیزر از این فیلم در تلویزیون ایران تبلیغات فیلم ملی و راه های نرفته اش متوقف گردید. که پس از آن تهمینه میلانی در صفحه شخصی خودش از مردم درخواست همکاری برای معرفی این فیلم در فضای مجازی نمود و گفت حالا که امکان تبلیغات در تلویزیون از ما گرفته شده, اگر کسی این فیلم را پسندید لطفا در صفحه شخصی اش تیزر آن را به اشتراک بگذارد, تا امکان معرفی بیشتر این فیلم برای علاقمندان فراهم گردد.

از سویی محمد نیک بین_همسر تهمینه میلانی_, در مصاحبه ای اعلام کرده با توجه به زمان نا مناسب اکران فیلم در فصل نامناسب و ... دچار فیلم سوزی شده اند. از سویی تعداد فیلم هایی که در این فصل همزمان در حال اکران هستند, افزایش یافته, که این خود باعث لطمه جدی به فروش فیلم خواهد بود. پیش از این نیز علاوه بر تهمینه میلانی و محمد نیک بین بسیاری از کارگردانان سینمای مستقل نسبت به زمان اکران فیلم شان در فصل نا مناسب اعتراض داشته اند. معمولا فیلم های دولتی در زمان مناسب تری نسبت به فیلم های سینمای مستقل اکران می شوند. همین مساله با اعتراض جدی کارگردانان و سینماگران مواجه شده ولی تا کنون این اعتراض ها به جایی نرسیده است. مهراب قاسم خانی نیز که مدتی طولانی ست علی رغم سابقه کاری درخشان و موفقیت آمیز در تلویزیون چند سالی می شود که در این رسانه ممنوع الکار شده , در حمایت از تهمینه میلانی تیزر فیلم ملی و راه های نرفته اش را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

فیلم ملی و راه های نرفته اش سال محصول سال 95 به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه کنندگی محمد نیک بین است. بازیگران این فیلم میلاد کی مرام, ماهور الوند و السا فیروزآذر هستند. و علی رغم مشکلاتی بسیاری که بر سر راه ساخت و اکرانش وجود داشته است, تا کنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شده است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ