جیرانی با سفر به تایلند در پی چه می گردد؟
چندی پیش خبری درباره آغاز پیش تولید فیلم جدید فریدون جیرانی در برخی از رسانه ها انتشار یافت که  با منتفی شدن حضور یک بازیگر، کل این پروژه متوقف شده است.

منتفی شدن حضور یک بازیگر در فیلم جیرانی کل پروژه را متوقف ساخت...

پیش تولید فیلم جدید فریدون جیرانی چندی پیش آغاز شده بود و این کارگردان قصد داشت این فیلم را در صورت تأمین بودجه بزودی مقابل دوربین ببرد. براساس شنیده ها، جیرانی پس از کناره گیری یکی از سرمایه گذاران این فیلم که قرار بود ۵۰ درصد هزینه پروژه را تأمین مالی کند، در حال حاضر و برای فراهم آوردن بودجه این فیلم، به تایلند نیز سفر کرده تا بتواند سرمایه اولیه برای تولید فیلم جدید خود را تأمین کند. از آنا نعمتی به عنوان یکی گزینه های اصلی بازیگران این فیلم نام برده می شد که گویا حضور این بازیگر به طور کامل در ساخته جدید جیرانی منتفی شده است.

با این حال کارگردان فیلم سینمایی «خواب زده ها» گویا دست از تلاش برنداشته و با همراهی یکی از کسانی که سابقه اقامت در تایلند را داشته به این کشور سفر کرده تا شاید بتواند با رایزنی سرمایه گذارانی را برای حضور در فیلم جدید خود متقاعد کند.

جیرانی در حال حاضر فیلم سینمایی «خفگی» را روی پرده سینماها دارد که با سر و صدای فراوان و هزینه زیاد، توانسته رقم فروش خود را از مرز یک میلیارد تومان بگذراند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir