اتفاق ناخوشایندی که اعتراض پولاد کیمیایی را برانگیخت
آخرین فیلم بلند سینمایی مسعود کیمیایی قرار از امروز اکران عمومی شد اما طبق اخبار منتشر شده سالن های سینما فرهنگ به آن اختصاص داده نشده است. 

اعتراض پولاد کیمیایی به نحوه اکران قاتل اهلی : این اتفاق خوبی نیست!

پولاد کیمیایی بازیگر سینما در خصوص عدم واگذاری سینما فرهنگ و سالن های نمایش با تعداد کم به فیلم «قاتل اهلی» گفت:
به نظرم برای فیلمی که از مشخصات حرفه ای در بخش های کارگردانی، قصه، بازیگری و...بهره می برد، این اتفاق خوبی نیست.حیف است اثری که در بین چند فیلم اخیر کیمیایی قابل تامل تر است، به عاقبت این چنینی در اکران گرفتار شود. علی رغم همه ناراحتی ها و مشکلات بوجود آمده قبل از اکران، سعی کردم تمام اختلافات را برای هرچه بهتر اکران شدن «قاتل اهلی»کنار بگذارم. در جایگاه کسی که از بیرون نگاه می کند، می گویم آنقدر اتفاقات و حواشی بد در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم فجر برای «قاتل اهلی» رخ داد که ظاهرا قرار است تاثیراتش را در اکران نیز ببینیم. امیدوارم چنین اتفاقات تلخی برای هیچ فیلم و کارگردانی که کارنامه درخشانی دارد رخ ندهد. از همه افرادی که در وزارت ارشاد، خانه سینما، اهالی رسانه و مخاطبان خاص و عام که از کیمیایی و آثارش حمایت می کنند تشکر می‌کنم؛ این نشان می دهد هنوز در جامعه ما احترام به بزرگتر و پیشکسوت وجود دارد.

گفتنی است طبق گزارش های منتشر شده در برخی از رسانه ها، سالن های سینما فرهنگ به فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در روز اول آن اختصاص داده نشده است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: afkarnews.ir