خبرسازی کمیک برای جشنواره فجر و تکذیبیه های پس از آن
 در حالی که روزنامه «کیهان» که  اغلب همسوی سازمان ارزشی اوج نشان داده از اسپانسرینگ ۱۵میلیاردی اوج بر جشنواره فجر خبر داده بود روابط عمومی اوج این خبر را تکذیب کرد.

روابط عمومی سازمان ارزشی اوج خبر «کیهان» مبنی بر اسپانسرینگ فجر را تکذیب کرد/میخواهند بگویند جوایز اوج بخاطر اسپانسرینگ است

 در حالی که روزنامه «کیهان» که  اغلب همسوی سازمان ارزشی اوج نشان داده از اسپانسرینگ ۱۵میلیاردی اوج بر جشنواره فجر خبر داده بود روابط عمومی اوج این خبر را تکذیب کرد. تکذیبیه اوج درحالی است که روابط عمومی این سازمان مدعی جایزه‌‍بگیر بودن محصولات خویش شده و خبر رسانه همسو درباره حمایت مالی را در جهت بی ارزش جلوه دادن جوایز احتمالی دانسته است.

فارغ از آن که همین خبرسازی اخیر کمکیست به مدیران این ارگان متمول که حذف احتمالی آثار خود از جشنواره بخاطر کیفیت پایین را ربط دهند به این خبرسازی، اینکه روابط عمومی سازمان سینمایی ساعتها بعد از انتشار این ادعای ۱۵میلیاردی، منفعلانه نظاره گر اوضاع است جای سوال دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان ارزشی اوج با تکذیب خبر «کیهان» مبنی بر حمایت مالی این سازمان از جشنواره فجر به  «مهر» گفت: این خبر از اساس کذب محض است و سازمان اوج هیچ حمایت مالی از سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر ندارد. سیاستگذاری سازمان اوج پرداختن، برگزاری و حمایت از جشنواره ها به این شکل تعریف نشده زیرا یک سازمان تولیدمحور است.

مدیر روابط عمومی سازمان اوج افزود:
سازمان اوج امسال با چهار اثر در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت که فیلم های بسیار جدی‌ای هستند و پیش بینی ما این است که اگر دقیق بررسی شوند جوایزی را به خود اختصاص می دهند. این خطی که ایجاد شده بدین دلیل است که هیات انتخاب، هیات داوران و سازمان اوج را در فشار قرار بدهند تا همه بگویند به این دلیل جوایزی دریافت کردند که سازمان اوج خودش این جشنواره را برگزار کرده است.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cinemajournal.ir/کیهان