پورعرب: دنبال عشق گشتم نبود... احساس خوشبختی نمی کنم
شب گذشته ابوالفضل پورعرب مهمان برنامه دورهمی بود.

ابوالفضل پورعرب در دورهمی

ابوالفضل پورعرب به خاطر فوت برادرش که چندی پیش اتفاق افتاده بود, همچنان سیاه پوش بود.

مهران مدیری در آغاز از ابوالفضل پورعرب در مورد بیماری اش و شایعاتی که در موردش مطرح شده است, پرسید,پورعرب نیز خاطرنشان ساخت که:

من مبتلا به سرطان خوش خیم اثنی عشر شده بودم, و پنج سال تمام درگیر آن بوده ام, البته اکنون خدا را شکر از این بیماری نجات یافته ام.

مهران مدیری از ابوالفضل پورعرب درباره علت خداحافظی اش از مجموعه شهرزاد پرسید, وی نیز در پاسخ گفت:
این مجموعه را بسیار دوست می داشتم, اما به علت اختلافاتی که با حسن فتحی داشتم, تصمیم به خداحافظی گرفتم. شهاب حسینی در سریال پسر من بود ولی این روند تغییر کرد. در نتیجه از حسن فتحی خواستم که مرا حذف نماید.

در ادامه مهران مدیری از وی درباره عاشق شدن پرسید,وی پاسخ داد که:
نه عاشق نشده ام, عشق وجود ندارد دنبالش گشتم نبود, تو هم نگرد نیست(خنده)

مهران مدیری با اشاره به اینکه ابتدا قرار بوده که ابوالفضل پورعرب به جای فروتن در فیلم قرمز بازی نماید, از وی علت انصرافش از حضور در این فیلم را پرسید و او در پاسخ گفت:
من حاضر نبود بر صورت آن خانم سیلی بزنم چرا که چهره ی مردان بسیار منفی می شد و فریدون جیرانی نیز حاضر به حذف این صحنه نبود, البته محمدرضا فروتن در این نقش بسیار خوش درخشید.

ابوالفضل پورعرب در پاسخ به پرسش مدیری مبنی براینکه آیا احساس خوشبختی می کند گفت:
خیر, من چیزهای ارزشمندی را در زندگی ام از دست داده ام, من چیزی از جوانی ام نفهمیدم, امیدوام بتوانم میانسالی ام را بهتر درک نمایم, هم اکنون سعی می کنم کمتر کار کنم و با مردم ارتباط بیشتری برقرار نمایم.

این بازیگر در خصوص حضورش در جنگ گفت:
در تبلیغات مشغول به کار بودم که گفتند اگر تهران بمانید 6 ماه اضافه خدمت می دهند و من به منطقه رفتم و جای بسیار خوبی بود، آدم هایی را می دیدم که خاص هستند و تلاش می کنند برای کشورشون. فضای شادی نبود و لذت بخش بود.


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ