فیلم هایی که در 96/11/14 در جشنواره فجر 96 اکران خواهد شد
در روز شنبه 96/11/14 فیلم های شعله ور, بمب و چهار فیلم کوتاه در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

جشنواره فجر 36: بمب یک عاشقانه, شعله ور و چهار فیلم کوتاه

 بمب؛ یک عاشقانه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی و تهیه کنندگی احسان رسول‌اف و پیمان معادی محصول سال ۱۳۹۶ است. فیلمنامه فیلم «بمب، یک عاشقانه» جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیاپاسفیک در سال ۱۳۹۳ دریافت کرده‌است.

داستان فیلم بمب

در میانهٔ سال‌های جنگ و در اوج بمباران‌های تهران، روزگار با بیم و ترس می‌گذرد. اما عشق و دل‌دادگی و زندگی و امید، هراس ملموس مرگ را به فراموشی می‌سپارد؛ رفتگان در کلماتِ زندگان تکرار می‌شوند. مرگ، سؤال مطلق است و عشق، ابهام مکرر. «بمب؛ یک عاشقانه» با کورسوی امیدبخش زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ.

بازیگران فیلم بمب

لیلا حاتمی
پیمان معادی
حبیب رضایی
سیامک انصاری
سیامک صفری

شعله‌ور فیلمی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، نویسندگی هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. نمایش این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر است .

داستان فیلم شعله ور:

داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند «عددی نشده» است و این احساس او همه‌ی زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بازیگران فیلم شعله ور :

    امین حیایی
    زری خوشکام
    بهمن پرورش
    فربد قبادی
    دارا حیایی
    مژگان صابری
    پانته‌آ مهدی‌نیا

چهار فیلم کوتاه:

مارلون به کارگردانی و تهیه‌کنندگی درناز حاجی‌ها، «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام حاج ابوللو (ارک) و تهیه‌کنندگی مدرسه ملی سینمای ایران، «وقت ناهار» به کارگردانی علیرضا قاسمی و تهیه‌کنندگی حلقه فیلمسازان بی کلام گلوب و علیرضا قاسمی و «فاش» به کارگردانی احسان مختاری و تهیه‌کنندگی بهنام عابدی و حامد حسینی سنگری چهار فیلمی هستند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ