معنای اصیل وقاحت در جملات تتلو در واکنش به حادثه سقوط هواپیما
امیر تتلو خواننده ای که طرفداران بسیاری دارد, باز هم با جملاتی وقیح و ناشایست, نسبت به حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج واکنش نشان داد.

  یه هواپیما افتاد فدای سرم خاک همشون بقای عمر من

امیر تتلو نوشت:

همین دم صبح پست گذاشتم لایق مرگن!! باز باور نکردین!! یه هواپیما افتاد فدای سرم خاک همشون بقای عمر من. هر کی مرد حقش بود!!! امیدوارم دونه دونه کشتی هاتون بسوزه و هواپیماهاتون سقوط کنه و تو زلزله بمیرین اگه قراره همین وضع جهالت رو ادامه بدین!! مردم گاو ایران!!! خسته نباشین بی شرفا؟!؟!
هی می میرین عین سگ و هی میاین اینجا می گین تسلیت بگو!!! چیو تسلیت بگم بابا!! هر روز که نمیشه یه اتفاق بیفته و ما فقط تسلیت بگیم!!!
سی بار گفتم بازی که نفمین تکرار میشه!!! باز گاوین نمی فهمین!!
خب حق تونه!! از بس که کثیفین اونایی که مردن لایق مرگ بودن!! تسلیت هم نداره!! بفهم!! بنداز بیرون این توهمات و این تعصبات کورکورانه رو بی شرف!! هممون داریم می میریم!!

توهین وقیحانه امیر تتلو به مردم ایران

توهین وقیحانه امیر تتلو به مردم ایران

متاسفانه چنین توهین های ناشایست و رکیکی را چند هزار نفر پسندیدند. حدود سه میلیون و نهصد هزار نفر امیر تتلو را در اینستاگرام دنبال می کنند و او بارها به هوادارن و مردم ایران توهین های رکیک و ناشایستی نموده, ولی همچنان دنبال کننده دارد. وی که برای دریافت مجوز به هر کاری دست زد ولی توفیق چندانی نیافت, همچنان عصبانیتش را از سرخوردگی ها و ناکامی های اجتماعی بر سر مردم تخلیه می نماید, و جوری در نوشته هایش وانمود می کند که گویی بسیاری از بلایای طبیعی که در ایران اتفاق می افتد, به خاطر این است که مردم و دولت وی را آزرده خاطر کرده اند. به عنوان نمونه می توان به پست هایش در زلزله کرمانشاه اشاره نمود. گویا او با به دست آوردن چندمیلیون فالوور در اینستاگرام بسیار جو زده گشته, و فکر میکند مهم ترین انسان کره ی زمین است, اینکه یک نفر انسان دچار هیجانات منفی شود اتفاق چندان عجیبی نیست, اما اینکه همین فرد از سوی چند میلیون نفر دنبال شود, و به مردم هتاکی کند و همان مردم پست های وی را بپسندند, اتفاق چندان خوشایندی نیست.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : جملاتی که جز تتلو هیچ انسان دیگری پس از وقوع زلزله غرب کشور بر زبان نخواهد راند


تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ/به نقل از صفحه شخصی تتلو