مشکلی که در صورت بازگشت علیشمس به ایران گریبانگیرش خواهد شد
علی اوجی در پاسخ به اظهارات علیشمس نسبت به دریافت هزینه های سنگین از طرف خوانندگان, برای دعوت شدن به دورهمی وی را تهدید به شکایت کرد.

علی اوجی: علیشمس برگردد ایران از او شکایت می کنم

علیشمس یکی از خواننده های زیرزمینی از سال ها پیش به صورت زیر زمینی فعالیت موسیقی داشته و تا به امروز همچنان ادامه دارد درباره دورهمی و نحوه حضور مهمانان آنها در برنامه صحبت های جنجالی را کرده است و در صفحه اینستاگرام است به اشتراک گذاشته است و مدعی شده علی اوجی ۱۰۰ میلیون تومان برای حضور حمید هیراد در دورهمی پول گرفته است.

علیشمس به صورت مستقیم نام علی اوجی را به عنوان هماهنگ کننده حضور مهمانان اعلام کرد و گفت از ماکان بند حمید هیراد ۱۰۰ میلیون تومان پول برای حضور در دورهمی دریافت کرده است و مهران مدیری از این موضوع بی خبر می باشد.

برنامه های محبوب و پر مخاطب تلویزیونی و یا حتی سینما همیشه حواشی زیادی را پشت سر می‌گذارند و حرف و حدیث های زیادی پیرامون آن ها وجود دارد برنامه دورهمی مهمان های محبوب و پرطرفدار مخاطبان زیادی را و از ساعت ۱۱ شب در مقابل شبکه نسیم میخکوب میکند مهمانان این برنامه از چهره‌های بسیار مشهور و پرطرفدار هستند که می‌توان بیشتر آنها را هنرمندان اعم از بازیگر و خواننده های پاپ اشاره کرد.

علی اوجی گفت:

علیشمس برگردد ایران از او شکایت می کنم. فکر نمی کردم روزی در مورد این آقا صحبت کنم! برای حضور در دورهمی هیچ مهمانی هزینه ای پرداخت نخواهد کرد. مهمانان دورهمی را من دعوت نمیکنم اتاق فکری با حضور عوامل تلویزیون برگزار میشود و در آن برای حضور مهمانان تصمیم گرفته می شود.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ/به نقل از صفحه شخصی علی اوجی