کنایه ژوله به سیروان خسروی پس از هک شدن صفحه اینستاگرامش
بعد از آخرین پستی که امیرمهدی ژوله در جواب سیروان خسروی که گفته بود «سلبریتی‌هایی که از روحانی حمایت کردند نون به روز خور و بی‌سواد و... بوده‌اند»، جوابیه‌ای نوشته بود ، دیشب هک شد.

از این به بعد فقط میخوام مردمی باشم و عكس بذارم از آب میوه هام و ورزش كردنام و كنسرت رفتنام و دایورت كردنام

امیر مهدی ژوله در صفحه فیس بوکش نوشت:

خب به حول و قوه الهی و همت ملت غیور ذوب در فلان خواننده قهرمان سلبریتی كش (با ضم كاف)صفحه اینستاگرام من هك شد تا بعد از سه سال به آغوش فیس بوك متروك عزیز برگردم. واقعا تفاوت فضای فیس بوك و اینستاگرام رو كه ادم میبینه كاملا متوجه میشه چرا اینستاگرام هیچ وقت فیلتر نمیشه!

این رجعت هرچند كوتاه و موقت باعث شد تا یه بازنگری تو رفتار و كردارم بكنم.میخوام از این به بعد از منفعت طلبی و بی سوادی دست بردارم.واقعا تاكی باید راجع به هر اتفاق سیاسی و اجتماعی زر بزنم و همدردی كنم و تسلیت بگم و تبریك عرض كنم و نقد كنم و فحش بخورم و ممنوع التصویر بشم و فالوئر برنجونم و دشمن بتراشم و هك شم؟واقعا تا كی میخوام هم از توبره بخورم هم از اخور؟؟!!

دیوونه من مگه؟از این به بعد فقط میخوام مردمی باشم و عكس بذارم از آب میوه هام و ورزش كردنام و كنسرت رفتنام و دایورت كردنام.

هر از گاهی هم یه بندی میكنم به هركی كه دردی داره و حرفی داره و سوار بر حال بد مردم ،اروغ تفاوت میزنم و بقیه ش رو میسپرم به دختركان تازه بالغ شده ذوب در در وجنات و سکناتم.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: فیس بوک امیرمهدی ژوله