پیدا شدن جسد دی جی آویچی خواننده مشهور در کشور حاشیه خلیج فارس + تصاویر
جسد تیم برگلین با نام هنری «آوی چی» هنرمند معروف سوئدی در مسقط پایتخت عمان پیدا شد.

جزئیات بیشتر درباره مرگ دی جی آویچی

تیم برگلین با نام هنری «آوی چی» روز جمعه در عمان درگذشت. بنابر بیانیه روز جمعه سخنگوی این دی جی معروف جسد او در مسقط پیدا شده است. دی جی آوی چی در زمان مرگ تنها ۲۸ سال داشت و در کارنامه هنری او همکاری با نام های بزرگی همچون مدونا دیده می شود. مرگ این هنرمند جوان از طریق تلویزیون ملی سوئد هم تایید شده است. به گزارش بی بی سی، دلیل مرگ آویچی با نام واقعی تیم برگلینگ اعلام نشده و نمایندگان او گفته‌اند در این باره بیانیه‌ای صادر نخواهد شد.

 تائید مرگ دی جی آویچی در بی بی سی

تائید مرگ دی جی آویچی در بی بی سی

دیوید گتا که سابقه همکاری با آویچی را داشت گفت جهان یک موسیقی‌دان خلاق را از دست داد. مدونا هم که با آویچی همکاری کرده از مرگ او ابراز تاسف کرده است.

 ابراز تاسف مدونا از مرگ دی جی آویچی

ابراز تاسف مدونا از مرگ دی جی آویچی

آویچی در سال ۲۰۱۶ به خاطر اوضاع نامناسب جسمی مجبور شد از برگزاری اجراهای زنده منصرف شود. در سال ۲۰۱۴ آپاندیس و کیسه صفرای او برداشته شدند.به گفته این دو رسانه، آویچی به خاطر سابقه مصرف بالای الکل، پانکراتیت حاد (التهاب پانکراس) داشت. بیشتر خواننده های و بازیگران مطرح در غرب درگیر مشکلاتی مشابه در ارتباط با موادمخدر و مشروبات الکلی هستند و به همین علت بسیاری از آنها در سنین میانسالی و جوانی دچار مرگ زودرس می شوند. اگر ماجرا تنها به پایان زندگی دردناک آنها منتهی می شد چندان ناخوش نبود، آن چه خسارت بارتر است نحوه زندگی این افراد است که به الگویی برای سایرین تبدیل شده است و بسیاری از جوانان را آلوده موادمخدر و مشروبات الکلی کرده اند و از سویی با مرگ خود راه خودکشی عده ای دیگر را هموار می کنند.

 تائید مرگ دی جی آویچی در تلویزیون ملی سوئد

تائید مرگ دی جی آویچی در تلویزیون ملی سوئد

در این بین رسانه ها هم مرگ آنها طوری وانمود می کنند که گویا یک قهرمان درگذشته است و در آگهی های ترحیم خود تنها گزارش موفقیت های او را برجسته می کنند و تنها اشاره ای کوچک به مشکلات روحی و روانی سلبریتی ها می کنند.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: jamnews.com