درگیر لفظی شدید تهیه کننده مصادره و مدیر شبکه کودک در فضای مجازی
محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مصادره» به صحبت های محمد سرشار، مدیر شبکه کودک واکنش نشان داد.

محمدحسین قاسمی: برای کودکانی نگرانم که قرار است شما تربیت‌شان کنید!

در کنار این دو غول فروش، ۳ میلیاردی شدن فیلشاه را هم نباید از یاد برد. و البته روسیاسی این ۲۳ میلیارد برای مصادره و سانزدگانش بماند که به اسم انقلاب هر کثافتی را به خورد مردم دادند. پس از نمایش فیلم مصادره بحث‌های مختلفی در مورد فیلم منتشر شد و نظرات متفاوتی در مورد فیلم وجود داشت.

محمد سرشار مدیر شبکه پویا در اظهار نظری مجازی ضمن تمجید از دو فیلم به وقت شام و لاتاری در صقحه شخصی خود نوشت:

خبر خوب اول اردیبهشت ۱۰ میلیاردی شدن ۲ فیلم راهبردی سینمای ایران، به وقت شام و لاتاری است. در کنار این دو غول فروش، ۳ میلیاردی شدن فیلشاه را هم نباید از یاد برد. و البته روسیاسی این ۲۳ میلیارد برای مصادره و سازندگانش بماند که به اسم انقلاب هر کثافتی را به خورد مردم دادند. امیدوارم به زودی تنگه ابوقریب (البته ابوغریب نگارش صحیح‌تر است) هم از سازمان هنری رسانه ای اوج اکران شود و شادی امسالمان در سینما بیشتر گردد.

پست اینستاگرامی محمد سرشار

پست اینستاگرامی محمد سرشار 

محمدحسین قاسمی تهیه کننده مصادره در واکنش به نوشته مدیر شبکه کودک نوشت:

و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاماً
آقای سرشار سلام
سلام به شما و سلام به ناطقین تفکر شما
احساس می کنم کلام شما در رابطه با فیلم مصادره، ناشی از عداوت ناشی از جهل نشاَت گرفته از سیاست است که البته از ژن های خوبی چون شما شاید بعید نباشد.
از این که بگذریم، برای کودکانی نگرانم که قرار است شما به عنوان مدیر فرهنگی تربیت‌شان کنید، وای به حال کودکی که از طفولیت یاد بگیرد به چیزی که تفکرش نمی‌پسندد به راحتی توهین کند و در بزرگسالی چه و چه دست بگیرد و بتازد. ما عکس حضرتعالی، از فروش همه فیلم‌ها در سینمای جمهوری اسلامی ایران خوشحال می‌شویم هرچند تولید و تبلیغات برخی از آنها خارج از توان بخش خصوصی هم باشد؛ و نیز به تولید ملی معتقدیم و آن را فرصتی مغتنم برای همه مردم ایران می‌دانیم.

واکنش محمدحسین قاسمی به نوشته مدیر شبکه کودک

واکنش محمدحسین قاسمی به نوشته مدیر شبکه کودک

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir