حرف های جالب بهنوش بختیاری در استادیوم آزادی
شب گذشته بهنوش بختیاری در استادیوم آزادی برای تماشای بازی ایران مقابل پرتغال حضور یافته بود.

هیچ اتفاق بد و یا توهینی پیش نیامد

بهنوش بختیاری شب گذشته برای تماشای بازی ایران و پرتغال در استادیوم آزادی حضور یافته بود و در کنار مردم به تماشای بازی نشست. وی در زمان بین دو نیمه به روی استیج آمد و صحبت هایی در حمایت از حضور بانوان در استادیوم نمود. بهنوش بختیاری با اشاره به فضای گرم و کاملا امن ورزشگاه آزادی هنگام مسابقه تیم ملی ایران, گفت:

حضور خانواده ها و بانوان در استادیوم آزادی اتفاق زیبایی ست, و مجب امن تر شدن فضای ورزشگاه می شود. خیلی خوشحالم امروز در کنار هموطنانم اعم از زن و مرد در این استادیوم حضور یافته ام و تشویق تیم ملی نشسته ام. امیدوارم از این پس شاهد باز شدن در های استادیوم آزادی به روی بانوان باشم و اتفاق امروز, مقدمه ای باشد برای حضور همیشگی بانوان برای تماشای فوتبال و ورزش در استادیوم ها... امشب فضای استادیوم بسیار خوب و زیباست. هیچ اتفاق بد و یا توهینی پیش نیامد. من احساس خوبی داشتم و هیچ اتفاق بدی برای من در جو ورزشگاه نیفتاد.

گفتنی ست شب گذشته جمعیت بسیار زیادی که متشکل از بانوان نیز بود, در استادیوم آزادی برای تماشای فوتبال, حضور یافته بودند و فضایی گرم و صمیمی و در عین حال امن و محترمانه برای تماشای فوتبال فراهم شده  بود.

گزارش: پگاه ماسوری




تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ