آنچه پیش از سفر به آنتالیا باید بدانید...
همیشه قبل از سفر به یک مکان جدید کسب اطلاعات کافی و مفید در مورد آن مکان لازم و ضروری است.سفر به آنتالیا و تور آنتالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما با داشتن اطلاعات بیشتر قطعا سفر بهتری خواهید داشت و در طول سفر برای تفریح و لذت بردن از سفر خود انتخاب های بهتری خواهید داشت

راهنمای سفر به آنتالیا

مهربان باشید

مردم آنتالیا افراد مهربانی هستند و اگر شما از آن ها کمک بخواهید و سوال بپرسید قطعا شما را کاملا راهنمایی خواهند کرد و حتی شاید کمی صمیمی تر شوند و شما را به یک فنجان چای یا قهوه دعوت کنند.البته هرگز فراموش نکنید که به هیچ فرد ناشناسی نباید کاملا اعتماد کنید.

در انتخاب پوشش خود دقت کنید

آنتالیا شهری در کشور ترکیه است که در زمینه فرهنگ ترکیبی از فرهنگ غرب و شرق است.شما در انتخاب نوع پوشش و حجاب خود می توانید آزادانه عمل کنید, می توانید حجاب داشته باشید و یا بدون حجاب در جامعه حاضر شوید.
 
بخشی از آنتالیا که بافت قدیمی تری دارد به حجاب اهمیت می دهند و عدم رعایت حجاب این قشر را آزرده خواهد کرد.

سفر به آنتالیا,آنتالیا,تورهای ویژه آنتالیا
تورهای پیشنهادی

کمی با زبان ترکی آشنا شوید

در سفر به هر شهر و یا کشوری یادگرفتن زبان آنها کمک زیادی در برقراری یک رابطه صمیمی تر با مردمان آن مکان دارد.در آنتالیا نیز اگر کمی با زبان ترکی آشنا باشید بهترمی توانید با مردمان این شهر ارتباط برقرار کنید و آن ها بهتر می توانند به شما کمک کنند.البته نگران نباشید شما با زبان انگلیسی نیز می توانید با مردم این شهر ارتباط برقرار کنید.
 
زبان ترکی,تورآنتالیا,تورمسافرتی

تورهای پیشنهادی

غذا های ترکی را بشناسید

اغلب افرادی که به مکان های جدید سفر می کنند علاقه دارند غذاها و خوردنی های آن مکان را امتحان کنند.ولی در تور آنتالیا نمی توانید تمامی غذاهای این شهر را امتحان کنید زیرا غذاهای آنتالیا تنوع فراوانی دارند و هزینه زیادی برای شما خواهند داشت.
 
غذای ترکی,دنده کباب,غذای استانبولی
اگر به دنبال تور ارزان آنتالیا هستید این نکات را در سفر خود در نظر بگیرید و در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید.آشنایی بیشتر شما با خوردنی های آنتالیا قدرت انتخاب شما را بسیار بالا می برد.

تورهای پیشنهادی

آثار تاریخی آنتالیا را فراموش نکنید

پیش از سفر به آنتالیا مطالعه و بررسی در مورد آثار تاریخی این شهر را فراموش نکنید.آنتالیا علاوه بر تفریحات بی نظیر آبی خود تاریخ زیبایی نیز دارد.در مکان های تاریخی آنتالیا لذتی متفاوت از سفر خود را تجربه خواهید کرد.
 
مکان های تاریخی,جاذبه های گردشگری آنتالیا
تورهای پیشنهادی

از طبیعت بکر آنتالیا غافل نشوید

آنتالیا علاوه بر تفریحات آبی,آثار تاریخی و مراکز خرید یک جاذبه ی بسیار خاص دارد که شاید در سایر شهرهای ترکیه نتوانید پیدا کنید آن هم طبیعت بکر و خاص اطراف آنتالیا است.
 
آنتالیا,طبیعت آنتالیا

آنتالیا طبیعت بسیار خاص و بکری دارد و منطقه کمر در میان جاذبه های طبیعی آنتالیا از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است. برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا و رزرو تورهای داخلی و خارجی با آرشین پرواز تماس بگیرید.
ارتباط ما
آدرس وبسایت : www.arshinparvaz.com
آدرس : تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهار راه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲
تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱
تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱
در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره 09129453668 ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.
برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید..



گردآوری: گروه خدمات و محصولات سیمرغ
seemorgh.com
منبع:آرشین پرواز